9 راهپیمایی بزرگ در استان صعده در حمایت از مردم فلسطین

9 راهپیمایی بزرگ در استان صعده در حمایت از مردم فلسطین
جمعه 20 بهمن 1402 - 13:56

راهپیمایی بزرگی در استان صعده در حمایت از مردم فلسطین با شعار (ایستادگی  بر موضع... با غزه تا پیروزی) صبح امروز جمعه برگزار شد.

العالم - یمن

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، راهپیمایی های همبستگی برای پیروزی مردم فلسطین در شهر صعده یمن هم زمان در میدان شهید فرمانده، شعارة برازح، الجَرَشة بغمر، قطابر، ذويب، بني بحر، ربوع الحدود و الظاهر برگزار شد و قرار است بعد از ظهر امروز نیز در منطقه منبه برگزار شود.

تظاهرکنندگان پرچم فلسطین و یمن، پرچم آزادی و بنرهایی در محکومیت تجاوزات، محاصره و کشتار مردم فلسطین در غزه با همدستی آمریکایی ها در دست داشتند.

جمعیت تظاهرکننده شعارهایی از جمله: «موضع گیری ما برای رضای خداست... با کمک خدا دشمنان را شکست خواهیم داد» سر دادند..

در این راهپیمایی ها، سخنرانی ها و اشعاری با تاکید بر اینکه هدف اول ما فلسطین است، تمجید از عملیات یمن در دو دریای سرخ و عرب علیه ناوبری دشمن صهیونیستی و اشاره به عملیات موشکی یمن با بمباران اهداف صهیونیست ها در فلسطین اشغالی، ایراد شد.

تظاهرکنندگان قتل عام رژیم صهیونیستی علیه مردم، کودکان و زنان فلسطین با مشارکت آمریکایی ها را در سایه سکوت عربی، اسلامی و بین المللی محکوم و بر وحدت سرنوشت با غزه و آمادگی برای شرکت در نبرد آزادسازی الاقصی و حمایت غزه در پاسخ به ندای عبدالملک بدرالدین الحوثی فرمانده نیروهای مسلح تاکید کردند.

بیانیه راهپیمایی‌های صعده بر تداوم فعالیت‌های مردمی و گروهی ، پایداری بر موضع خود در کنار مردم فلسطین و حمایت قاطع از عملیات نظامی نیروهای مسلح یمن در خشکی و دریا و بمباران شهرهای اشغالی و هدف قرار دادن کشتی های اسرائیلی و آمریکایی تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه تاکید کرده است.

بیانیه مذکور بر تداوم بسیج و پیوستن به اردوهای آموزشی برای حضور در نبرد فتح موعود و جهاد مقدس اعلام شده توسط مردم مبارز یمن در مقابل لابی صهیونیستی تاکید کرد.

این بیانیه با اشاره به عملکرد مؤثر و تأثیرگذار عملیات مقاومت فلسطین توسط گروه‌های مختلف که دشمن صهیونیستی را هدف قرار داده و آن را شکست می‌دهند، از موضع ناامیدکننده کشورهای عربی و اسلامی ابراز تأسف کرد .

بیانیه راه پیمایی ها با قدردانی از نقش عظیم و برجسته عملیات قهرمانانه حزب الله لبنان و جنبش های جهاد و مقاومت عراق و فداکاری های مستمر در این نبرد مقدس، بار دیگر خواستار گشودن گذرگاههای امن برای مردم یمن و آزادگان برای شرکت مستقیم در نبرد با دشمن فلسطین شد.

این بیانیه با تاکید بر اینکه خطر واقعی و کنونی دریای عرب و سرخ خطر آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی است، به شرکت‌های کشتیرانی بین‌المللی اطمینان داد که عملیات اسرائیلی و آمریکایی ما با رژیم صهیونیستی مرتبط است و واقعیت عملیات مسلحانه ما این را ثابت می‌کند.

بیانیه یمنی ها همچنین با اشاره به اهمیت تأثیرگذاری سلاح تحریم کالاهای غربی و صهیونیستی، از ملت‌های عرب و مسلمان و همه آزادگان جهان خواست برای تحقق آن تلاش کنند.

پربیننده ترین خبرها