گزارش خبرنگار العالم از جشن وحدت مردم ایران + فیلم

يکشنبه 22 بهمن 1402 - 16:19

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از سازمان ملل به دلیل ارتکاب جنایت در غزه و نقض پرتوکل های سازمان ملل شد.

العالم - ایران / سیاسی

ابراهیم رئیسی در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با تروریسم است و انچه که امروز در غزه رخ می دهد جنایت علیه بشریت است و آمریکا و برخی کشورهای غربی از این رژیم جنایتکار حمایت می کنند لذا بمباران غزه باید متوقف شود و جهانیان بدانند که این رژیم رو به نابودی است و امروز فقط تلاش می کند برای خود وقت بخرد. غرب طی 45 سال گذشته سعی کرده است مانع حمایت ما از مسأله فلسطین شود اما ما همچنان خواستار آزادی قدس و حمایت از فلسطین هستیم.

امروز در سراسر ایران ملت در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند تا با بنیانگذار و رهبر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و استکبار جهانی و صهیونیسم را به خاطر جنایاتش در غزه محکوم کنند.

یک شهروند ایرانی در گفتگو با العالم اظهار داشت: "انقلاب اسلامی از همان ابتدا مبتنی بر دفاع از مظلومین بوده است و امروز آمده ایم تا بگوییم که همچنان از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنیم و رژیم اسرائیل بداند که رو به نابودی است. "

شهروندی دیگر در گفتگو با العالم اظهار داشت: مردم ثابت کرده‌اند که انقلاب خود را دوست دارند و این روز، روز وحدت است که دشمنان ما آن را برای ما نمی خواهند و همه پشت سر رهبر خود ایستاده‌ایم.

پربیننده ترین خبرها