همراهی دوربین العالم با اهوازی‌ها در جشن انقلاب

يکشنبه 22 بهمن 1402 - 19:22

شهروندان استان خوزستان همچون استان‌های دیگر امروز در راهپیمایی باشکوهی که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، حضور داشتند.

العالم- ایران

طبق معمول هر سال، شهر اهواز نیز مانند سایر شهرها و استان‌های ایران در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی باشکوهی برگزار کردند.

یک جوان اهوازی به تلویزیون العالم گفت: حضور جوانان در این راهپیمایی حکایت از محبت و وفاداری آنها به نظام اسلامی به‌ویژه آیت‌الله خامنه‌ای دارد.

یک شهروند دیگر اهوازی نیز گفت: این جوانان با عزم و اراده راسخ در این راهپیمایی حضور یافته‌اند.. ما سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به امت اسلامی و مردم غیور ایران تبریک می‌گوییم.

یک بانوی اهوازی نیز به خبرنگار العالم گفت:‌ خدا را شکر، مشارکت زنان در این راهپیمایی بسیار قوی است و انشاالله در روز انتخابات نیز شاهد چنین حضوری پرشور خواهیم شد.

مشارکت‌کنندگان در این راهپیمایی استکبار جهانی و سلطه آن به‌ویژه در نوار غزی که را که شاهد جنگ ویرانگر رژیم اشغالگر است محکوم کردند.

شهروند دیگری نیز گفت: یکی از نمادها و اهداف انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان سراسر جهان از جمله ملت فلسطین و ملت غزه است.. ان‌شاالله ما یاور و پشتیبان این ملت مظلوم خواهیم ماند.

تهدیدها و تحریم‌های آمریکا و غرب نتوانستند مانع از حضور پرشکوه مردم ایران در جشن ۴۵ مین سالگرد انقلاب اسلامی شود.

پربیننده ترین خبرها