حزب‌الله لبنان یک پهپاد اشغالگران را شکار کرد

حزب‌الله لبنان یک پهپاد اشغالگران را شکار کرد
سه شنبه 24 بهمن 1402 - 18:53

منابع رسانه‌ای عصر امروز (سه‌شنبه) و همزمان با سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان از حملات مقاومت اسلامی این کشور به چند پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی و افتادن یک پهپاد این رژیم به دست رزمندگان مقاومت لبنان خبر دادند.

العالم - لبنان

حزب‌الله لبنان در تازه‌ترین عملیات خود به‌ وسیله چند موشک تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پادگان «میتات» را هدف قرار داد که به کشته و زخمی شدن آنها منجر شد.

مجاهدان مقاومت لبنان همچنین موفق شدند کنترل یک پهپاد ارتش صهیونیستی از نوع «اسکای لارک SkyLark» را به دست بگیرند.

حزب‌الله لبنان در روزهای اخیر نیز یک پهپاد اسکای لارک را از کنترل صهیونیست‌ها خارج کرده و آن را در اختیار گرفته بود.

مقاومت لبنان همچنین در بیانیه دیگری اعلام کرد: محل تجمع نظامیان دشمن در پایگاه «المرج» را با تسلیحات موشکی با دقت مورد اصابت قرار دادیم.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده‌است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده‌ است.

در همین راستا، رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان اخیرا اعلام کرد که حزب‌الله طی بیش از چهار ماه جنگ، بیش از ۱۰۰۰ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

پربیننده ترین خبرها