دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره نحوه آزادی ۲ اسیر اسرائیلی در غزه!

دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره نحوه آزادی ۲ اسیر اسرائیلی در غزه!
چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 14:03

از آغاز جنگ خونین و کشتار جمعی صهیونیست‌ها علیه نوار غزه در هفتم اکتبر، رژیم اشغالگر و رسانه‌های تابع آن دروغ‌‌ها و روایت‌های تحریف‌شده از زبان نخست‌وزیر و اعضای کابینه‌اش منتشر کرده‌اند که آخرین مورد آن، آزادسازی ۲ اسیر اسرائیلی از دست جنبش مقاومت حماس در نوار غزه است.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، ارتش رژیم صهیونیستی دو روز پیش ادعا کرد که طی عملیاتی پیچیده در رفح در جنوب نوار غزه "لوئیس هر" و "فرناندو مارمان" از اسراییلی های اسیر دست حماس را آزاد کرده است.

در رد این ادعای صهیونیست‌ها، "اسامه حمدان" از رهبران مقاومت در غزه تأکید کرد: روایت مقاومت در مورد سخن اشغالگران از آزادی دو اسیر در عملیات رفح، تعیین‌کننده است، و خوشحالی رژیم صهیونیستی به خاطر آزادی ۲ اسیر طبق روایت خود بعد از گذشت ۱۲۸ روز از جنگ، "تلاشی برای بالا بردن روحیه نیروهای شکست‌خورده ارتش اشغالگر است".

حمدان متذکر شد: گزارش‌های میدانی می‌گوید که دو اسیر اسرائیلی در اختیار گردان‌های قسام نبودند، بلکه در اختیار یک خانواده فلسطینی بودند که در هفتم اکتبر از سوی غیرنظامیان فلسطینی به اسارت گرفته شده بودند.

او افزود: هیچ عملیات پیچیده ای در ساختمانی که ۲ اسیر اسراییلی آنجا بودند، انجام نشده و نیروهای اشغالگر با استناد به داده‌های اطلاعاتی، به آنجا وارد شده و بدون هیچ‌گونه درگیری، آن دو اسیر را آزاد کردند.

پربیننده ترین خبرها