ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره رهگیری موشکی بر فراز ایلات

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره رهگیری موشکی بر فراز ایلات
پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 - 09:43

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز پنج شنبه از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهر ایلات در خلیح عقبه در دریای سرخ برای اعلام هشدار نسبت به خطرات هوایی احتمالی خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

اندکی بعد رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش این رژیم یک فروند موشک را که به سمت ایلات در حرکت بود، بر دریای سرخ رهگیری کرده است.

شایان ذکر است که نیروهای مسلح یمن گهگاهی با موشک یا پهپاد شهر ایلات واقع در فلسطین اشغالی را هدف قرار می دهند اما در اغلب موارد این موشک ها رهگیری می شوند.

پریروز سرتیپ یحیی، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد که انصار الله با استفاده از پهپاد تعدادی کشتی جنگی آمریکا را در دریای سرخ و دریای عرب و برخی مواضع در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

وی در روز سوم فوریه اعلام کرد انصار الله یمن اقدام به شلیک موشک بالستیک به سمت شهر ایلات کرده است؛ وی تهدید کرد که چنانچه رژیم صهیونیستی تجاوزات خود به غزه را متوقف نکند، این حملات ادامه می یابد.

سرتیپ یحیی سریع همچنین تصریح کرد که نیروهای مسلح یمن تا توقف کامل حملات رژیم صهیونیستی به غزه و پایان دادن به محاصره این منطقه، لحظه ای در حملات نظامی بیشتر به این رژیم تردید نخواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها