بن گویر: به مسلح کردن اسرائیلی‌ها ادامه می‌دهیم

بن گویر: به مسلح کردن اسرائیلی‌ها ادامه می‌دهیم
پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 - 13:30

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از محل عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی مدعی شد: حق زندگی اسرائیلی‌ها از حق تشکیلات خودگردان فلسطین و فلسطینی‌ها برای آزادی تردد مهمتر است!

العالم - فلسطین اشغالی

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، وی گفت: به اسرائیلی‌ها برای محافظت از خود سلاح می‌دهیم و باید محدودیت‌هایی برای رفت و آمد فلسطینی‌ها اعمال شود.

این وزیر تندرو صهیونیست همچنین تاکید کرد: محدودیت‌ها باید برای تردد فلسطینی‌ها به قوت خود باقی بماند.

«بتسلئیل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این عملیات گفت که پاسخ به آن باید هم امنیتی و هم در سطح شهرک سازی داده شود.

وی گفت: از نتانیاهو می‌خواهم که به شکل فوری با طرح شهرک سازی در معالیه ادومیم و کل شرق قدس موافقت کند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که منابع رسانه‌ای عبری صبح امروز در این باره اعلام کردند در عملیاتی در نزدیکی شهرک «معالیه ادومیم» در شرق قدس به سمت صهیونیست‌ها تیراندازی شد.

شبکه الجزیره در این باره گزارش داد که این عملیات منجر به کشته شدن ۲ صهیونیست و مجروح شدن هشت تن دیگر شد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین مدعی به شهادت رسیدن ۲ فلسطینی مجری این عملیات شدند. اورژانس رژیم اشغالگر همچنین از کشته شدن یک نظامی صهیونیست در این عملیات خبر داد.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری از جمله قدس اشغالی هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است. در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین از بازداشت صدها فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون خبر داده است.

پربیننده ترین خبرها