لاپید: اختلاف بین نتانیاهو و بایدن امنیت اسرائیل را تهدید می‌کند

لاپید: اختلاف بین نتانیاهو و بایدن امنیت اسرائیل را تهدید می‌کند
چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 11:08

 یائیر لاپید رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در اظهاراتی گفت که اختلاف بین بنیامین نتانیاهو و جو بایدن امنیت رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، لاپید گفت: اختلاف بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر (رژیم صهیونیستی) و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا امنیت (رژیم) اسرائیل را تهدید می‌کند.

رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی در انتقاد از نتانیاهو افزود که این اختلاف نشان دهنده فقدان مسئولیت است.

لاپید روز دوشنبه نیز در اظهاراتی، گفته بود: اینکه نتانیاهو همچنان پس از اتفاقات هفتم اکتبر (طوفان الاقصی) در میان ما حضور دارد یک جنون است که دیگر نباید ادامه یابد.

وی افزود: نتانیاهو مجرم و فاقد صلاحیت است و باید هر چه زودتر به سمت برگزاری انتخابات برویم.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

پربیننده ترین خبرها