جنایت جدید ارتش اشغالگر در شمال غزه با ده‌ها شهید و زخمی+فیلم

جنایت جدید ارتش اشغالگر در شمال غزه با ده‌ها شهید و زخمی+فیلم
يکشنبه 13 اسفند 1402 - 22:38

نیروهای رژیم اشغالگر قتل عام جدیدی را علیه صدها فلسطینی ای که در انتظار کامیون های آرد و کمک ها، در شمال نوار غزه بودند، انجام دادند که ده ها شهید و زخمی  برجای گذاشت.

العالم - فلسطین

برخی منابع فلسطینی اعلام کردند تانک‌های رژیم اشغالگر با شلیک چند گلوله و رگبار مسلسل به سمت صدها فلسطینی منتظر رسیدن کامیون‌های آرد و کمک ها در منطقه میدان الکویتی در شمال نوار غزه ، شلیک کردند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: در کشتار هولناک «اسرائیل» علیه فلسطینیانی که در نزدیکی میدان کویت در جنوب شهر غزه منتظر رسیدن کمک بودند، ده‌ها نفرشهید و زخمی شدند.

برخی شاهدان عینی گفتند: تانک‌ها پس از رسیدن اخباری مبنی بر ورود کامیون‌های حامل کمک، مستقیماً به سمت تجمع‌کنندگان آتش گشودند که منجر به مجروح شدن مستقیم ده‌ها نفر شد.

آنها خاطرنشان کردند: گلوله ها بر سر افرادی که در جست و جوی غذا برای فرزندانشان بودند اصابت کرد که باعث افزایش تلفات شده است.

ده‌ها مجروح به بیمارستان الشفا در غزه منتقل شدند و اورژانس‌ها مملو از مجروحان شده و برخی زخمی ها از ناحیه شکم و سینه به شدت زخمی شدند.

.

شایان ذکر است که نیروهای اشغالگر با توجه به ایجاد قحطی بی‌رحمانه‌ای برای فلسطینیان ، همچنان مکان‌های تجمع فلسطینی‌های منتظر کمک‌های بشردوستانه را هدف قرار می‌دهند.

آخرین قتل عام امروز در دیرالبلح و بمباران یک کامیون کمک متعلق به یک موسسه خیریه کویتی توسط اشغالگران بود.

یک هواپیمای اسرائیلی مستقیماً کامیون حامل کمک ها را بمباران کرد که در نتیجه آن 9 فلسطینی شهید و ده ها نفر از افرادی که در اطراف آن جمع شده بودند زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها