امیرعبداللهیان: انسداد صفحات رهبر انقلاب در «متا»، اهانت‌آمیز و خلاف قاعده است

امیرعبداللهیان: انسداد صفحات رهبر انقلاب در «متا»، اهانت‌آمیز و خلاف قاعده است
شنبه 19 اسفند 1402 - 11:00

وزیر امور خارجه ایران اقدام شرکت «متا» برای انسداد صفحات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اینستاگرام و فیس‌بوک را علاوه بر نقض آزادی بیان، اهانت‌آمیز، غیراخلاقی و خلاف قاعده توصیف کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

حسین امیرعبداللهیان در گفت‌ وگو با نشریه خبری میدل‌ایست‌آی که مقر آن در انگلیس است، گفت: شعارهای آزادی بیان توسط برخی مدعیان غربی، شعاری توخالی و نمایشی و پوششی برای اهداف نامشروع سیاسی آنها است.

وزیر امور خارجه افزود: مسدود کردن حساب‌های رهبر معظم انقلاب نه فقط خلاف آزادی بیان، بلکه توهین به میلیون‌ها دنبال کننده مواضع و اخبار ایشان است.

امیرعبداللهیان اقدام ضد آزادی بیان شرکت متا در مسدود کردن حساب‌های رسانه رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد و گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رساترین صدای حامی ملت مظلوم فلسطین و غزه در جهان است و امپراطوری «سیلیکون‌ولی» نمی‌تواند مانع رسیدن این صدا به افکار عمومی دنیا شود.

وی افزود: از نشانه‌های فروپاشی اخلاق و نظام اخلاقی جهان، رفتار بی‌دلیل پلتفرم‌های آمریکایی در سانسور سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حامیان مردم آواره غزه و بیش از ۳۰ هزار شهید فلسطینی در ۵ ماه اخیر است و این شرکت باید پاسخگوی رفتار خلاف قاعده و ضداخلاقی خود باشد.

شرکت متا بهمن گذشته در اقدامی غیرقانونی، صفحات معظم‌له در اینستاگرام و فیس‌بوک را مسدود کرد. میدل‌ایست‌آی نوشت که این شرکت درباره سخنان وزیر امور خارجه ایران اظهارنظری نکرده است.

پربیننده ترین خبرها