واکنش"عمرو موسی" به اتهام‌زنی علیه مقاومت در باره ویرانی غزه

واکنش
شنبه 26 اسفند 1402 - 15:52

دبیرکل سابق اتحادیه عرب گفت: ادعاها مبنی بر اینکه مقاومت مسئول ویرانی‌های اخیر و بمباران رژیم صهیونیستی به باریکه غزه است، "سخنی توخالی" است.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش سما الاخباریه، عمرو موسی در گفت‌وگو با تلویزیون "الجزیره" خاطرنشان کرد: ادعاها مبنی بر این‌که مقاومت در غزه مسئول حملات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر به این باریکه است، "سخنی توخالی" است زیرا به دلیل تداوم اشغالگری اسرائیل، وقوع چنین انفجاری در فلسطین اشغالی انتظار می‌رفت.

این سیاستمدار مصری با اشاره به اینکه مقامات رژیم اشغالگر می‌خواستند مردم فلسطین را همواره در وضعیت تسلیم قرار دهند، افزود:‌ طبیعی نیست بگوییم که قبل از عملیات "طوفان الاقصی" در فلسطین آرامش حاکم بود.

.

عمرو موسی همچنین تأکید کرد که عملیات طوفان الاقصی آشکار کننده وضعیت فلسطین اشغالی و نتیجه سرکوب‌ها و تجاوزگری رژیم اشغالگر بود و "ادامه اشغالگری لزوما به معنای ادامه مقاومت است".

حمله همه‌جانبه رژیم اشغالگر به باریکه غزه، که از هفتم اکتبر (15 مهر ماه/ آغاز عملیات طوفان الاقصی) آغاز شده است، تاکنون ده‌ها هزار شهید و زخمی برجای گذاشته و این باریکه را با جمعیت ۲.۴ میلیون نفری در معرض خطر قحطی واقعی قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها