نتانياهو در تله خبرنگار شبكه CNN افتاد! +فیلم

سه شنبه 7 فروردين 1403 - 12:08

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی، با توجه به ادعاهایی که براي غرب مطرح می کند و در آن ادعای خود حذف جنبش حماس در غزه به ویژه در شمال را دارد، در تله گوینده شبکه تلویزیونی CNN  افتاد وخجالت زده وناتوان از پاسخگویی شد.

العالم - فلسطین اشغالی

وی در مصاحبه تلویزیونی خود با شبکه CNN در پاسخ به سوال "دانا باش" خبرنگار این شبکه، كه پرسید "چرا مردم غزه را با گرسنگی می‌کشید و کمک به آنها را رد می‌کنید"؟، گفت: "برای اینکه حماس آن را تصرف نکند".

در اینجا بود که گوینده ی این شبکه با یادآوری گفته های قبلی نتانیاهو مبنی بر اینکه " اسرائیل"، حماس را در شمال غزه از بین برده است"، به سرعت وارد عمل شده وبا طرح سوالاتي خطاب به وی، او را در تله انداخته وپرسید : اگر حماس در شمال وجود ندارد پس چگونه می توانند غذا بدزدند؟ـــــ "چرا اجازه نمی‌دهید کامیون‌های بیشتری از طریق گذرگاه‌های مرزی وارد غزه شوند تا به غیرنظامیان گرسنه غذا بدهند، در حالی که شما به نابودی حماس ادامه می‌دهید"؟ .

نتانیاهو در پاسخ به این سوال درتنگنا قرار گرفته ومدعی شد که "مشکل ورود کامیون ها نیست، مشکل این است که به محض ورود آنها توسط حماس یا "گروهک ها" غارت می شوند".

در ادامه "دانا باش" گوینده ی شبکه، در مصاحبه با نتانياهو ودر راستای ادعاهای او افزود: "اگر گذرگاه های بیشتری را باز کنید و غذای بیشتری به منطقه بیاورید و به گرسنگان اجازه دهید غذا بخورند، شاید غارت متوقف شود. این طبیعت انسان است."

با وجود رای مثبت 14 کشور به آتش بس فوری در ماه رمضان و مبادله زندانیان، ایالات متحده آمریکا با استفاده از وتوی قطعنامه 2728 از رای دادن خودداری کرد، این امر باعث خشم صهیونیست ها از آمریکا شد و شورای امنیت را به یهودی ستیزی متهم کردند .

همچنین در واکنش به صدور این قطعنامه، نتانیاهو، اعزام هیئت امنیتی "اسراییل" راکه قرار بود به واشنگتن برود، لغو کرد.

لازم به ذكر است، ارتش اشغالگر صهیونیستی برای صد و هفتاد و دومین روز متوالی به جنایت هولناک خود درنسل کشی علیه غیرنظامیان نوار غزه، با انجام ده ها حمله هوایی، ومحاصره و گلوله باران این مناطق یک وضعیت فاجعه بار انسانی را رقم زده وباعث آواره شدن بیش از 90 درصد از جمعیت این منطقه شده است.

پربیننده ترین خبرها