بیانیه مقاومت اسلامی عراق پس از حمله پهپادی به فرودگاه حیفا + ویدیو

چهارشنبه 15 فروردين 1403 - 09:53

مقاومت اسلامی عراق با اعلام اینکه فرودگاه حیفا رژیم صهیونیستی را هدف حمله پهپادی قرار داده است، بر تداوم هدف قرار دادن مواضع دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

العالم ـ عراق

بنابر این گزارش، مقاومت اسلامی عراق همچنین ویدیویی از حمله صبح امروز (چهارشنبه) به فرودگاه حیفا در فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه با انتشار بیانیه ای از حمله پهپادی به فرودگاه حیفا در اراضی اشغالی خبر داد.
در بیانیه مقاومت اسلامی عراق که بر تداوم هدف قرار دادن مواضع دشمن صهیونیستی تاکید شده، آمده است: این عملیات در ادامه مرحله دوم عملیات مقاومت در برابر اشغالگران و در حمایت از مردم غزه انجام می شود.

همچنین به گفته رسانه های رژیم صهیونیستی، پس از به صدادرامدن آژیر خطر و هشدار نسبت به احتمال نفوذ پهپاد، صدای انفجاری نزدیک پایگاه هوایی «عوودا» در وادی عربه شنیده شد.
رتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که یک هدف هوایی مشکوک را رهگیری کرده است. این در حالی است که رسانه های این رژیم گفتند که پدافند هوایی این رژیم فعال نشد. مقاومت عراق پیشتر از حمله پهپادی به پایگاه هوایی تل نوف رژیم اشغالگر در عصر سه شنبه نیز خبر داده بود.

گفتنی است که رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی پایگاه هوایی «عوودا» در جنوب فلسطین اشغالی و نزدیکی مرز اردن خبر دادند.

پربیننده ترین خبرها