سخنگوی سرایا القدس: به اشغالگران اجازه نمی‌دهیم در غزه بمانند

سخنگوی سرایا القدس: به اشغالگران اجازه نمی‌دهیم در غزه بمانند
پنج‌شنبه 16 فروردين 1403 - 16:51

«ابوحمزه» سخنگوی سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: اشغالگری را نمی پذیریم و به اشغالگران اجازه ماندن در نوار غزه را نمی دهیم.

العالم - فلسطین اشغالی

ابوحمزه در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس افزود: روز جهانی قدس امسال به خاطر اینکه قدس همه جبهه ها را شعله ور و همه میدان ها را متحد کرده، با سال های گذشته متفاوت است. آنچه در غزه در جریان است برهمه ما واجب می کند که به مسئولیت خود عمل کنیم و برای مقابله با زرادخانه آمریکایی- صهیونیستی فداکاری کنیم و خون بدهیم.

ابوحمزه گفت: امروز همه وظیفه دارند به غزه و فلسطین کمک کنند و همه باید در اردوگاه ایمان برای مقابله با اردوگاه شیطان باهم متحد شویم. نبرد طوفان الاقصی را با همراهی همه گروه های مقاومت در همه بخش های نظامی، امنیتی و مردمی با اراده ثابت و براساس وحدت میدان ها، ادامه می دهیم.

سخنگوی سرایا القدس گفت: حضور ما در میدان به معنای مخالفت با اشغالگری است و دشمن باید این نکته را به خوبی درک کند.

ابوحمزه اضافه کرد: خون های طاهر فلسطین هم اکنون درحال به ثمر نشستن در اردن و تونس و بحرین و دیگر کشورها است و ما درود قلبی خود را به حزب الله لبنانف حزب الله عراق، یمن سربلند و سوریه تقدیم می کنیم.

وی افزود: به شما مژده پیروزی می دهیم و اطمینان می دهیم که صبر و پایداری ملت فلسطین الگویی برای همه ملت های جهان شود.

ابوحمزه از همه آزادگان خواست که در روز جهانی قدس در همه پایتخت های عربی و غیرعربی، سفارتخانه های رژیم صهیونیستی و آمریکا را محاصره کنند و به سوی مرزهای فلسطین حرکت کنند و تا بازگشت امنیت و صلح به خاک فلسطین به اعتراضات ادامه دهند.

پربیننده ترین خبرها