لحظه به لحظه با 184مین روز حملات رژیم صهیونیستی به باریکه‌ی غزه/ اشغالگران خان یونس و شمال شرقی رفح را همچنان بمباران می‌کنند

لحظه به لحظه با 184مین روز حملات رژیم صهیونیستی به باریکه‌ی غزه/ اشغالگران خان یونس و شمال شرقی رفح را همچنان بمباران می‌کنند
يکشنبه 19 فروردين 1403 - 08:30

جنگ نسل کشی اسرائیل در غزه با تشدید بحران انسانی در این باریکه و کمبود مواد غذایی و تجهیزات پزشکی برای 184 روز متوالی ادامه دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

جنگ اسرائیل در غزه ده‌ها هزار شهید برجای گذاشته است که بیشتر آنها کودک و زن هستند، یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها که به اتهام اسرائیل به نسل‌کشی در دادگاه بین‌المللی دادگستری منجر شده است.

در سطح مذاکرات، هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز یکشنبه در پاسخ به درخواست دولت مصر برای از سرگیری مذاکرات آتش بس در غزه، راهی قاهره پایتخت مصر می شود.

لحظه به لحظه با 184مین روز حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری:

22:20 | مقاومت اسلامی عراق تصاویر حمله پهپادی به فرودگاه ایلات در اراضی اشغالی فلسطین را منتشر کرد.

فیلم

22:11 | زنگ خطر قحطی قریب الوقوع در غزه به صدا درآمد

پس از شش ماه بمباران بی امان هوایی و توپخانه ای و عملیات زمینی نیروهای اشغالگر اسرائیلی، رنج های انسانی به سطح بی سابقه ای در باریکه غزه رسیده است.

سازمان ملل وضعیت را به تمام معنا فاجعه بار توصیف کرده است. جیمی مک گلدریک هماهنگ کننده امور بشردوستانه اراضی اشغالی فلسطین در سازمان ملل گفت: نیمی از جمعیت غزه در معرض خطر قحطی قریب الوقوع هستند و سوءتغذیه در میان کودکان به سطح بی سابقه ای در غزه رسیده است. (جزئیات بیشتر)

21:55 | اسیر بیمار فلسطینی به شهادت رسید

ولید دقه اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان که رژیم صهیونیستی به رغم نامساعد بودن حالش حاضر به آزادی وی نشد، به شهادت رسید. (جزئیات بیشتر)

21:50 | حزب الله لبنان تصاویری از هدف قرار دادن پایگاه اسرائیلی "جل العلام" در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

فیلم

21:48 | عقب نشینی رژیم اسرائیل از مناطقی در باریکه غزه؛ تغییر تاکتیک یا پذیرش شروط حماس

رسانه‌های عبری زبان از عقب‌نشینی تمامی نیروهای زمینی ارتش اسرائیل به جز تیپ ناحل از باریکه غزه خبر داده و اعلام کردند که این اقدام از ابتدای جنگ تاکنون بی‌سابقه بوده است. (جزئیات بیشتر)

21:35 | وقوع انفجار در شمال فلسطین اشغالی

منابع خبری از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. برخی منابع گفتند که صدای یک انفجار مهیب از شهر اشغالی «صفد» شنیده شده است.

ویدیو مربوط به رهگیری موشک‌های شلیک شده به صفد است.

رسانه های اسرائیلی نیز گزارش دادند که صدای انفجار در صفد شنیده شده است.

فیلم

21:18 | تظاهرات مجدد خانواده‌های اسرای اسرائیلی در قدس

خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه امشب (یکشنبه) هم در قدس اشغالی دست به تظاهرات زده و خواستار دست‌یابی فوری به توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند.

فیلم

21:15 | یکی از بزرگ‌ترین و سخت‌ترین کمین‌های گردان‌های قسام علیه ارتش اشغالگر صهیونیستی در خان یونس چگونه شکل گرفت؟

فیلم

20:57 | ​​​​​​​ ویژگی پهپاد هرمس 900 که حزب الله لبنان آن را سرنگون کرد

پهپاد پیشرفته اسراییلی هرمس در هر بار مامویت قادر به 30 ساعت پرواز (در یک سورتی) بوده و می تواند 450 کیلوگرم بار را حمل کند، ارتفاع پروازی آن 30 هزار پاست، دارای چهار موشک با برد 10 کیلومتر از نوع اسپایک و مکخولیت است. (جزئیات بیشتر)

20:53 | حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها در «کفرشوبا»

جنبش حزب‌الله لبنان عصر امروز (یکشنبه) از حمله پهپادی به محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در تپه‌های اشغالی کفرشوبا خبر داد. (جزئیات بیشتر)

20:31 | عکس های ویرانی گسترده در خان یونس پس از عقب نشینی نیروهای اشغالگر از مناطق این شهر در صبح امروز

18:43 | شوکه شدن انگلیس از حمام خون غزه پس از 6 ماه کشتار مداوم!

نخست وزیر انگلیس پس از 184 روز حملات مستمر و نسل کشی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و کشتار بیش از 33 هزار فلسطینی که بیشر آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند، بالاخره لب به سخن گشوده و گفته که از حمام خون در غزه شوکه شده است.

سوناک در یک مصاحبه تلویزیونی با اشاره به کشته شدن هفت امدادگر از جمله سه انگلیسی در حمله پهپادی اسرائیل به غزه گفت: کشتن انگلیسی هایی که مواد غذایی را برای مردم غزه حمل می کردند ما را به وحشت انداخته است. در حالی که بار دیگر بر دفاع کشورش از آنچه که حق تل آویو برای دفاع از امنیت خود خواند، تاکید کرد. (جزئیات بیشتر)

فیلم

18:13 | بنری که اهالی شهر میس الجبل در جنوب لبنان بر فراز ویرانه های خانه های شان که از سوی هواپیماهای اشغالگر تخریب شده است، برافراشتند.

حتی اگر خانه های ما را ویران کنید، موشک هایتان نخواهد توانست اراده ما را سست کند.

17:51 | حزب الله با سرنگونی پهپاد هرمس اعتبار صنایع نظامی اسرائیل را زیر سوال برد

حزب الله لبنان با هدف قرار دادن پهپاد اسرائیلی هرمس 900 به عنوان یکی از افتخارات صنایع نظامی رژیم صهیونیستی وسرنگون کردن آن، اعتبار صنایع نظامی رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد. (جزئیات بیشتر)

17:29 | گزارش 6 ماهه تلفات رژیم صهیونیستی و خسارات جنگ غزه

خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی از خسارات و تلفات جنگ غزه در 6 ماه گذشته گزارش داد.

این گزارش حاکیست که تعداد کشته شدگان اسرائیلی از شروع جنگ 604 نفر بوده که 260 سرباز در جریان نبردهای زمینی در غزه کشته شده اند که 20 نفر با آتش خودی بوده است. (جزئیات بیشتر)

16:34 | منابع لبنانی اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار از آغاز جنگ، خانه ای را در شهر دیر قانون النهر در جنوب لبنان بمباران کرد.

فیلم

16:05 | کشتار آشپزخانه مرکزی جهانی؛ نوک کوه یخ جنایات صهیونیست‌ها

فیلم

15:56 | رئیس موساد برای مذاکرات آتش بس راهی قاهره می شود

رسانه‌های عبری زبان از پایان جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی خبر داده و اعلام کردند که تصمیم بر این شد که رئیس موساد در راس هیئت این رژیم راهی قاهره شود.

روز گذشته نیز رسانه ها از سفر هیاتی از جنبش حماس طی امروز (یکشنبه) با هدف بررسی تحولات مربوط به آتش‌بس و آغاز دور جدید مذاکرات به قاهره خبر داده بودند. (جزئیات بیشتر)

14:50 | تظاهرکنندگان در مراکش: "آنها گفتند حماس تروریست است... همه مراکش حماس است."

فیلم

14:44 | ویرانی در غزه ... وخامت اقتصادی در کرانه غربی

همزمان با گذشت بیش از ۶ ماه از جنگ غزه وضعیت اقتصادی در کرانه غربی (تحت مدیریت تشکیلات خودگردان) روز به روز وخیم تر می شود طوریکه اقتصاد این منطقه هر چه زمان می گذرد در برابر تحولات شکننده تر شده است و این در حالیست که بخش های اقتصادی ضعیف غزه زیر آوار ویرانی ها و نابودی زیر ساختها به طور کلی از بین رفته است(جزییات بیشتر)

14:05 |وزیر اسرائیلی: تظاهرکنندگان می خواهند نتانیاهو را ترور کنند


میری ریگیف وزیر ارتباطات اسرائیل گفت برخی از تظاهرکنندگان می خواهند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر را ترور کنند.(جزییات بیشتر)

13:54 |سرلشکر صفوی: هیچ یک از سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی امن نیست/ جبهه مقاومت آماده است؛ باید منتظر باشیم

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم یادبود شهدای کنسولگری ایران با اشاره به امن نبودن هیچ یک از سفارتخانه‌های رژیم تروریست صهیونیستی، از آمادگی جبهه مقاومت برای هر اقدامی خبر داد.(جزییات بیشتر)

13:39 |جنگ در غزه به روایت رسانه‌های صهیونیستی

برای نخستین بار از آغاز جنگ رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که همه نیروهای زمینی این رژیم به استثنای تیپ ناحال دیشب از نوار غزه خارج شده اند. (جزییات بیشتر)

13:34 |خشم ترک ها از صادرات فلز بور به سرزمین‌های اشغالی

1

جریان‌ها و احزاب سیاسی ترکیه با برپایی تظاهرات در استانبول اقدام موسسه ایتی مادن وابسته به صندوق ثروت ترکیه را در صادر کردن فلز بور به رژیم اشغالگر اسرائیل محکوم کردند، این فلز در صنایع با فناوری پیشرفته به کار می رود.(جزییات بیشتر)

13:31 |گذشت ۶ ماه از آغاز جنگ غزه؛ رژیم صهیونیستی آمار حملات وحشیانه خود را منتشر کرد

با گذشت شش ماه از جنگ غزه ارتش رژیم صهیونیستی گزارشی از آمار عجییب و غریب از تلفات جنگ و از جمله کشته شدن 12 هزار فلسطینی منتشر کرده است.(جزییات بیشتر)

11:42 |التهاب در تل آویو و دیگر شهرها در سرزمین های اشغالی

1

در بحبوحه تشدید انتقادات سازمان دهندگان تظاهرات از دولت نتانیاهو، التهاب در خیابان های تل آویو، قدس و دیگر شهرها در سرزمین های اشغالی ادامه دارد. معترضان خواستار توافق جدید، بازگشت زندانیان اسرائیلی و سرنگونی دولت افراطی نتانیاهو هستند.(جزییات بیشتر)

11:09 |درخواست عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل فردا بررسی می‌شود

شورای امنیت درخواست عضویت دائم فلسطین را در سازمان ملل متحد فردا(دوشنبه) بررسی می‌کند

11:07 |۶ ماه پس از جنگ غزه؛ صهیونیستها غرق در انواع بحران ها

بیش از ۶ ماه از جنگ غزه می گذرد اما رژیم صهینیستی همچنان در دستیابی به هدفهای اعلامی ناکام بوده و دستاوردی جز جنایت و نسل کشی و و کوچاندن و تحمیل گرسنگی به مردم غزه و ویرانی این منطقه و نقض مقررات بین المللی نداشته است.(جزییات بیشتر)

10:16 |صحنه شکار پهپاد رژیم صهیونیستی به دست مقاومت لبنان

حزب الله صحنه هایی از سرنگون کردن پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز جنوب لبنان را به نمایش گذاشت.(جزییات بیشتر)

09:55 |تداوم سقوط واحد پول رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ طولانی‌مدت علیه غزه

در حالی که درگیری ها در نوار غزه ادامه دارد، واحد پول اسرائیل (شکل) شاهد کاهش به پایین ترین سطح خود در برابر دلار آمریکا طی ۸ سال گذشته بوده است.(جزییات بیشتر)

09:54 |هزاران پاکستانی در کراچی در حمایت از غزه و پایان دادن به نسل‌کشی در نوار غزه تظاهرات کردند.

1

09:02 |جنجال بزرگ در اراضی اشغالی پس از حادثه زیر گرفتن تظاهرکنندگان ضد نتانیاهو در تل‌آویو

زیر گرفتن جمعیتی از تظاهرکنندگان ضد بنیامین نتانیاهو و خواستارِ آزادی سریع اسیران صهیونیست در نوار غزه، جنجال بزرگی در اراضی اشغالی به راه انداخت.(جزییات بیشتر)

08:55 |از ترس پاسخ ایران؛ رژیم صهیونیستی سامانه جی پی اس را مختل کرد!

1

خبرنگار شبکه العالم از آماده باش و نگرانی رژیم صهیونیستی و آمریکا در خصوص زمان و مکان و نحوه پاسخ ایران به تجاوز تل آویو به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی در دمشق خبر داد.(جزییات بیشتر)

08:21 | تظاهرات گسترده در منچستر انگلیس در حمایت از مردم غزه

2

06:18 | در نتیجه حمله شدید هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق الزنه و بنی سهیلا در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه، تعدادی فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

06:09 | هواپیماهای ارتش رژیم صهیونیستی خانه های فلسطینیان را در محله الجنینه در شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند. بر اساس نتایج اولیه، این بمباران به زخمی شدن دو فلسطینی در مجاورت خانه ای نزدیک مسجد الاستقامه در شرق رفح منجر شد.

04:54 | ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن چهار نظامی خود از جمله یک افسر با درجه توانی در درگیری های شب گذشته در جنوب غزه خبر داد.

01:48 | اسحاق هرتزوگ، رئیس‌ رژیم صهیونیستی گفت که ارتش تلاش می‌کند تا همه گروگان‌هایی را که در نوار غزه نگهداری می‌شوند، بازگرداند. وی افزود ما در یک «جنگ خونین و دشوار» به سر می بریم که از شش ماه پیش آغاز شده است.

01:40 | گردان های القسام از کشته شدن 14 نظامی اسرائیلی خبر داد و خطاب به اسرائیلی ها گفت: دولت شما فرزندان شما را رها کرده است.

00:12 | سازمان جهانی بهداشت روز شنبه «تخریب گسترده» بزرگ‌ترین بیمارستان غزه را در نتیجه محاصره اخیر اسرائیل محکوم کرد. این بیمارستان هم اکنون به انبار اجساد کشته شدگان فلسطینی تبدیل شده است.

00:02 | جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطق الزنه و بنی سهیلا در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

00:00 | اشغالگران اسرائیلی خانه ای را در شهر النصر در شمال شرق رفح هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها