شهرک نشینان صهیونیست با سنگ و اسلحه 16 فلسطینی را به شهادت رساندند + فیلم

شنبه 25 فروردين 1403 - 16:53

حملات شهرک نشینان صهیونیست با سنگ و اسلحه علیه فلسطینی ها در کرانه باختری رود اردن که با حمایت ارتش این رژیم صورت می گیرد تا کنون به شهادت 16 فلسطینی منجر شده است.

العالم فلسطین اشغالی

«رایه عروق» خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری صبح امروز (شنبه ساعت 11:13 به وقت مکه مکرمه) گزارش داد: در نتیجه حملات روز گذشته شهرک نشینان صهیونیست یک فلسطینی شهید شد. با احتساب این شهید، تعداد شهدای فلسطینی بر اثر حملات شهرک نشینان صهیونیست از هفتم اکتبر گذشته (15 مهر ماه) تا کنون به 16 فلسطینی افزایش یافت. همچنین شمار کل شهدای فلسطینی در کرانه باختری از زمان حملات نظامیان رژیم اشغالگر تا کنون به بیش از 463 نفر افزایش یافت.

بنابر گزارش خبرنگار العالم در کرانه باختری فلسطین، حملات و قلدری های شهرک نشینان صهیونیست در رام الله و روستاهای نزدیک به آن همچنان از دیشب ادامه دارد.

این گزارش می افزاید: به دنبال این حملات، ارتش رژیم اشغالگر خیابان اصلی رابط بین شمال کرانه باختری و مرکز آن یعنی خیابان حواره را بست.

خبرنگار العالم با اشاره به حملات صبح امروز شهرک نشینان به شهرک ترمسیعا خاطرنشان کرد که شهرک نشینان ورودی این شهرک را بسته اند. وی همچنین از حملات شهرک نشینان صهیونیست به ساکنان عین یبرود خبر داد و افزود آنها مسیر پل دیر دبوان در منطقه رام الله را نیز بسته اند.

بنابر این گزارش، همه شهرک ها و مناطق کرانه باختری فلسطین در معرض حملات شهرک نشینان صهیونیست قرار دارد. روز گذشته یک فلسطینی در حملات شهرک نشینان در روستای المغیر در شرق رام الله شهید و حدود 24 فلسطینی زخمی شدند. شهرک نشینان صهیونیست این حملات را با استفاده از اسلحه یا سنگ و با حمایت نظامیان ارتش اشغالگر انجام دادند.

رایه عروق همچنین به آتش زدن منازل و خودروهای فلسطینیان به عنوان برخی دیگر از اقدامات تجاوزکارانه شهرک نشینان صهیونیست اشاره و خاطرنشان کرد که شهرک نشینان دیروز به بهانه گم شدن یک چوپان شهرک نشین به این روستا یورش بردند.

پربیننده ترین خبرها