روزنامه صهیونیستی: امشب در ۵۵ نقطه فلسطین اشغالی تظاهرات برگزار می‌شود

روزنامه صهیونیستی: امشب در ۵۵ نقطه فلسطین اشغالی تظاهرات برگزار می‌شود
شنبه 1 ارديبهشت 1403 - 21:01

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) از برگزاری تظاهرات سراسری در فلسطین اشغالی علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» امروز از برگزاری تظاهرات سراسری در فلسطین اشغالی خبر داد.

این روزنامه نوشت که شنبه شب (امشب) در ۵۵ نقطه در سراسر فلسطین اشغالی تظاهراتی برگزار و طی آن تظاهرات‌کنندگان خواستار تعیین زمان برگزاری انتخابات خواهند شد.

همزمان با تداوم جنگ علیه باریکه غزه و عدم تحقق اهداف رژیم صهیونیستی در این جنگ، اراضی اشغالی همواره شاهد تجمعات اعتراضی بوده است و معترضات خواستار آتش بس و استرداد اسرا هستند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته ( ۱۵مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش این رژیم بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

مخالفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در باریکه غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف باریکه غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند. این امر باعث اعتراض گسترده خانواده های این اسرا در سرزمین های اشغالی شده است.

در حالی که آنها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، بنیامین نتانیاهو که از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می کند.

پربیننده ترین خبرها