تحولات جبهه لبنان

یک شهید در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

یک شهید در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 - 12:06

یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه شنبه) خودرویی را در جاده ابو الاسود بین شهرک های عدلون و الخرایب در جنوب لبنان هدف قرار داد که در این حمله ، یک نفر به شهادت رسید.

العالم - لبنان

از ابتدای شروع درگیری در مرز لبنان و فلسطین اشغالی بین حزب الله لبنان و ارتش رژیم اشغالگر در 8 اکتبر گذشته، این اولین بار است که اطراف شهرک عدلون – از شهرک های اطراف صیدا – هدف حملات هوایی رژیم اشغالگر قرار می گیرد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی نیمه شب گذشته به شهرک یارون و مناطق اطراف آن در جنوب لبنان حمله کردند. لحظاتی بعد، ارتفاعات الجبور در اطراف جبل الریحان هم هدف حمله قرار گرفت. حزب الله هم از شهادت یکی از رزمندگان خود در حمله هوایی رژیم اشغالگر خبر داد.

حزب الله دیروز (دوشنبه) در 5 نوبت مواضع نظامیان صهیونیست را مورد حمله قرار داد. حزب الله در این حملات، مقر فرماندهی تیپ سوم پیاده وابسته به لشکر 91 ارتش رژیم اشغالگر در پایگاه عین زیتیم را با ده ها راکت هدف قرار داد.

همزمان تلاش های دیپلماتیک به خصوص از طرف فرانسه و آمریکا برای جلوگیری از تشدید تنش ادامه دارد؛ این در حالی است که حزب الله هر نوع مذاکره را به توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه منوط کرده است.

پربیننده ترین خبرها