اذعان تل‌آویو به شکست آمریکا در دفع موشک‌های ایران!

اذعان تل‌آویو به شکست آمریکا در دفع موشک‌های ایران!
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 - 18:17

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی فاش کرد که سامانه پدافندی آمریکا در رهگیری موشک‌های بالستیک ایران در جریان پاسخ تنبیهی تهران به رژیم صهیونیستی تا حد زیادی شکست خورد.

العالم - فلسطین اشغالی

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، امروز- چهارشنبه- گفت: از 8 موشک آمریکایی که از دریا به سمت موشک‌های ایرانی پرتاب شد، فقط 2 فروند عملکرد موفق داشتند.

خبرگزاری بلومبرگ نیز پیش از این در مورد پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی در ۱۳ آوریل( ۲۳ فروردین)، نوشته بود که تهران یکی از بزرگ‌ترین پرتاب‌های موشک‌های بالستیک را در تاریخ انجام داد.

به نوشته بلومبرگ، رگبار موشکی ایران به اهداف خود اصابت کرد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز پیشتر پاسخ تنبیهی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را "شکستی استراتژیک" برای این رژیم دانسته بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

پربیننده ترین خبرها