افشاگری یک زندانی "اسرائیلی" در غزه از تلاش اشغالگران برای کشتن او!+فیلم

جمعه 11 خرداد 1403 - 12:07

گروهان های قدس، شاخه نظامی جنبش "جهاد اسلامی" در فلسطین با ارسال پیامی ویدئویی از الکساندر توربانوف اسیر اسرائیلی که در نوار غزه در بازداشت به سر می برد، دولت بنیامین نتانیاهو را به کشتن زندانیان تحت بازداشت گروه های فلسطینی متهم کرد.

العالم- فلسطين

توربانوف در کلیپی کوتاه می‌گوید: «دولت نتانیاهو نمی‌خواهد تاوان زنده برگشتن ما را بپردازد، بلکه به دنبال این است که ما را بکشند و جنازه ما را برگردانند. ” وی افزود: مرگ اسرای اسرائیلی در نوار غزه " کم بهاست و ترجیح کابینه (اسرائیل) است.

"توربانوف" تاکید کرد: کابینه رژیم اشغالگر به ریاست بنیامین نتانیاهو "به دنبال ما هستند تا ما را بکشند و جسد ما را برگردانند. که کم بهاست و ترجیح رژیم بر آن است.

این زندانی اسرائیلی از تظاهرات‌کنندگان خواست تا به فشار بر دولت نتانیاهو برای "بازگرداندن سالم اسرا" ادامه دهند و توضیح داد: "تنها راه برای زنده بازگرداندن ما، موافقت با معامله مبادله و آتش‌بس است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش رژیم اشغالگر قصد داشت چند بار هوایی خود را به محل بازداشت وی (الکساندر ) برساند و وی را بکشد. کابینه نتانیاهو ونیروهای امنیتی "با گفتن اینکه ما را از طریق فشار نظامی بازمی گرداند به خانواده‌های زندانیان دروغ می‌گویند."

وی افزود: آنها در واقع به دنبال ما هستند تا ما را بکشند و نمی خواهند بهای زنده برگشتن ما را بپردازند بلکه می خواهند به عنوان جنازه برگردیم که برایشان ارزان تمام شود.

وی از تظاهرات‌کنندگان خواست تا به تظاهرات خود ادامه دهند وبا اعمال فشار دولت را تغییر دهند و برای آزادی زندانیان نوار غزه "پیش از هر چیز" تلاش کنند.

این اسیر اسرائیلی ادامه داد: تنها راه ما برای بازگشت زنده به خانه های خود، موافقت با آتش بس و مبادله است، به فشار بر دولت شکست خورده نتانیاهو ادامه دهید.

پربیننده ترین خبرها