حزب‌الله پیشرفته ترین پهپاد رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد + فیلم

شنبه 12 خرداد 1403 - 15:32

حزب الله لبنان با موشک زمین به هوا یک فروند از پیشرفته ترین و گرانقیمت‌ترین پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد.

العالم ـ لبنان

بنابر تصاویر منتشر شده، حزب الله امروز (شنبه) در حریم هوایی شهرک القصیبه در منطقه نبطیه جنوب لبنان پهپاد "هرمس 900" از بزرگ‌ترین و گرانقیمت‌ترین نوع پهپاد رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد.

در همین زمیه شبکه الجزیره گزارش داد: جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پدافند حزب الله امروز یک پهپاد ارتش این رژیم را بر فراز جنوب لبنان سرنگون کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز به سرنگونی این پهپاد با یک موشک زمین به هوا اذعان کرد. این پهپاد که از نوع "هرمس 900" است، از پیشرفته ترین و بزرگترین پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی به ارزش 10 میلیون دلار است.
پهپاد
حزب الله از آغاز جنگ تاکنون چهار پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از این نوع را سرنگون کرده است.

نیروهای مقاومت اسلامی لبنان از صبح امروز در ادامه پاسخ به تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت فلسطین در نوار غزه، دست کم سه پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی و مواضع آن در شمال فلسطین اشغالی را با موشک و پهپادهای نفوذی هدف قرار داده و به این رژیم خسارت و تلفات وارد کردند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای حمایت از مقاومت و ملت فلسطین، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل فلسطین اشغالی کرده است.

پربیننده ترین خبرها