حزب الله پایگاه البغدادی رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار داد/ به صدا در آمدن آژیر خطر در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی

حزب الله پایگاه البغدادی رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار داد/ به صدا در آمدن آژیر خطر در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی
شنبه 12 خرداد 1403 - 10:44

منابع خبری از حمله موشکی حزب الله لبنان به پایگاه نظامی البغدادی رژیم صهیونیستی و اصابت مستقیم موشک به آن خبردادند.

العالم ـ لبنان
بنابر گزارش المنار، مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز (شنبه) اعلام کرد که پایگاه نظامی البغدادی رژیم صهیونیستی را با تسلیحات موشکی هدف قرار داده است. در این حمله این پایگاه به صورت مستقیم مورد اصابت قرار گرفته است.
درهمین حال رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که از ترس نفوذ پهپادها، آژیرهای خطر در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی از جمله المالکیه، راموت نفتلی، جفتاح و دیشون به صدا درآمد.

این رسانه ها خاطرنشان کردند که آژیر خطر در کریات شمونا و اطراف آن نیز بنابر احتمال نفوذ پهپادها به صدا درآمد.

رسانه های عبری همچنین خاطرنشان کردند که دقایقی پیش دو فروند موشک در منطقه یفتاح در جلیل اشغالی کشف شده است.
المنار پیش از این در خبری فوری از گلوله باران ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان از یارین، البستان و مروحین تا طیر، حرفا و الجبین خبر داده بود.
رسانه های رژیم صهیونیستی عصر دیروز (جمعه) از انفجارهایی در شهر عکا و شهرهای همجوار در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که پدافند هوایی، پهپادی را که از لبنان به سمت شهر عکا در حال پرواز بود، رهگیری کرد.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله حدود 100 موشک به سمت شهرک های الجلیل غربی، بخش هایی از شمال فلسطین اشغالی که تخلیه نشده ، شلیک کرد.

این رسانه ها خاطرنشان کردند: بر اثر اصابت موشک در الجلیل غربی یک شهرک نشین اسرائیلی مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

همچنین بر اثر حملات موشکی اخیر حزب الله آتش سوزی هایی در الجلیل غربی رخ داد.
با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای حمایت از مقاومت و ملت فلسطین، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل فلسطین اشغالی کرده است.

پربیننده ترین خبرها