پیام جدید قسام به خانواده‌های کشته‌ها و اسرای صهیونیستی

شنبه 12 خرداد 1403 - 21:04

گردان‌های قسام در پیامی خطاب به خانواده‌های کشته‌ها و اسرای اسرائیلی گفت که به کابینه نتانیاهو اعتماد نکنید آنها به شما دروغ می گویند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین،‌ گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس، روز شنبه در پیامی جدید خطاب به خانواده‌های کشته‌ها و اسرای اسرائیلی گفت: «به دولت و ارتش خود اعتماد نکنید.»

قسام در این پیام خاطرنشان کرد: «روز شنبه 25 می، پس از اینکه مجاهدان قسام گروهی از نظامیان اسرائیلی را به داخل تونلی کشاندند، دشمن صهیونیستی یک دستگاه کوادکوپتر را به داخل دهانه تونل فرستاد تا مجاهدان فلسطینی را رصد کند اما موفق به این کار نشد.
به محض خروج این کوادکوپتر از تونل، مجاهدان قسام به سمت کمین از قبل آماده شده پیش رفتند و پس از رسیدن نیروهای دشمن به منطقه کمین در داخل تونل، از فاصله صفر با آن‌ها درگیر شدند.
در ادامه پیام قسام آمده است: مجاهدان قسام دو نظامی را از پا درآوردند و دهانه تونل را هم منفجر کردند. پس از آن دشمن منطقه مجاور دهانه تونل را حفاری کرد و نیروهای خود را به داخل آن فرستاد به گمان اینکه مجاهدان ما وارد تونل شدند.

بر خلاف پیش‌بینی دشمن، مجاهدان ما در داخل تونل برای دشمن کمین کرده و تعدادی بمب را در داخل آن کار گذاشته بودند.
دشمن نیروهای پشتیبانی خود را به داخل تونل فرستاد و پس از اینکه از کنار یکی از بمب‌ها عبور کردند، مجاهدان قسام از فاصله صفر به سمت یکی از بمب‌ها شلیک کرده و آن را منفجر کردند.
و در نهایت مجاهدان پس از خروج از تونل، سایر بمب ها را منفجر کردند که در این عملیات نیروهای دشمن کشته، زخمی و اسیر شدند.
در پیام قسام آمده است: مجاهدان قسام برخی تجهیزات نیروهای دشمن را هم به غنیمت گرفتند و این تنها بخشی از آن چیزی است که اجازه انتشار آن داده شده است.»

قسام در بخش دیگری از این ویدیو با انتشار تصویر یکی از نظامیان کشته شده صهیونیست اعلام کرد: «یکی از نیروهای کشته شده که جسد او در اختیار ما است و شما هویت او را به خوبی می‌دانید.
چرا به افکار عمومی دروغ می‌گویید؟ آیا او هم از جیره خوارانی است که از هفتم اکتبر (15 مهر ماه/ آغاز عملیات طوفان الاقصی) در مورد آن‌ها چیزی نمی‌گویید؟ یا اینکه حتی در تفاوت قائل شدن بین کشته‌هایتان نیز نژادپرستانه عمل می‌کنید؟
گردان‌های قسام در پیام خود خطاب صهیونیست ها گفت: از شما می‌خواهیم این نظامی و دیگر نیروهایی که در این عملیات هدف قرار گرفته و کشته، زخمی و اسیر شدند، را بشناسید»

پربیننده ترین خبرها