گزارش العالم از پویش متفاوت یمن برای حمایت از مظلومیت مردم فلسطین

دوشنبه 14 خرداد 1403 - 10:21

یک جوان یمنی با هدف حمایت از ملت مظلوم فلسطین، روزنامه نگاران فلسطینی و بیان جنایات رژیم اشغالگر ، پویش جدید همبستگی با فلسطینیان باریکه غزه به راه انداخت.

العالم یمن

خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن گزارش داد: حمایت یمنی ها به پویش های مردمی و رسمی حمایت از غزه و فلسطین همچنمان ادامه دارد. درهمین زمینه عزام العامری، فعال یمنی پویشی با ماهیت متفاوتی برای دفاع و حمایت از آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه راه اندازی کرده است.

پویش حمایت از مردم غزه و روزنامه نگاران فلسطینی ، واقعیت رویدادهای غزه زخمی را در زیر آتش بمباران و محاصره خفه کننده مستند می کند، این پویش همبستگی از خیابان های تعز در مرکز یمن آغاز شده و سپس تصاویر خبرنگاران رسانه ها و شبکه های مختلف خبری، به ویژه خبرنگاران العالم را منتشر و سپس در حساب هایشان در شبکه های اجتماعی منتشر می کند.

عزام العامری، فعال یمنی که پویش حمایت از ملت مظلوم فلسطین در غزه و روزنامه نگاران را به راه انداخته به شبکه العالم گفت: ما این پویش را برای حمایت از روزنامه نگاران فلسطینی راه اندازی کردیم، زیرا محتوای آنها توسط شبکه های اجتماعی ممنوع است و آنها مورد هدف قرار می گیرند و جامعه بین المللی به حقوق آنها توجهی ندارد، این پویش برای حمایت آنان است و برای اینکه دنیا بداند ما در کنار مردم فلسطین هستیم و امیدواریم که این ایده به طور گسترده منتشر شود.

هدف پویش حمایت از روزنامه نگاران فلسطینی از تعز، روشن کردن واقعیت ها و شرایط کنونی مردم فلسطین ، به ویژه گروه های مطبوعاتی است که برای انتقال واقعیت صحنه غزه، با توجه به ناتوانی محافل بین المللی در حمایت از روزنامه نگاران و آزادی بیان، درباره فلسطین فداکاری کرده و می کنند.

بنابر این گزارش، با انتشار عکس ها و پوسترها در کوچه ها و خیابان های محله ، برگی دیگر به کارنامه یمنی ها در حمایت از مظلومیت غزه و فلسطین اضافه می شود و امید است که در داخل و خارج از کشور طنین انداز شود تا به هدف خود که همان تحقق حقوق خبرنگاران و توقف جنایات جنگی و ظلم در حق مردم فلسطین که زیر بمباران و محاصره هستند، دست یابد.

پربیننده ترین خبرها