با گذشت 242 روز ... دشمن صهیونیستی همچنان به نسل کشی در غزه ادامه می دهد!

با گذشت 242 روز ... دشمن صهیونیستی همچنان به نسل کشی در غزه ادامه می دهد!
سه شنبه 15 خرداد 1403 - 18:02

نیروهای دشمن صهیونیستی در ادامه جنگ نسل کشی خود علیه مردم فلسطین در دویست و چهل و دومین روز متوالی، همزمان با ادامه بمباران های هوایی وتوپخانه ای خود در مناطق مختلف غزه، همچنان به ارتکاب قتل عام وحشیانه علیه غیرنظامیان ادامه داده ومی دهند. 

العالم - فلسطین اشغالی

در تازه ترین تحولات باریکه ی غزه،از سحرگاه امروز سه‌شنبه؛ ارتش صهیونیستی در ادامه تهاجم زمینی خود به محله های بزرگ شهر رفح از طریق تشدید بمباران هوایی و توپخانه ای تعداد بسیاری از ساکنان بی دفاع این شهر را شهید و مجروح کرد.

چنانکه در حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در محله "الدراج" در شرق غزه سه تن از ساکنان آن به شهادت رسیدند.

همچنین ارتش صهیونیستی همزمان با شلیک توپخانه ای سنگینی به سمت محله های جنوبی شهر غزه همچون "الصبرا" و "الزیتون" تعدادی از شهروندان آنرا از جمله کودکان و زنان را زخمی کردند.

هواپیماهای "کوادکوپتر" اسرائیلی براطراف بیمارستان "العوده" در اردوگاه نصیرات آتش گشودند و محور "نتساریم" در جنوب شهر غزه را هدف قرار دادند.

براساس منابع خبری فلسطینی بامداد امروز سه‌شنبه بر اثر بمباران اشغالگران خانه "محمد غانم" خبرنگار فلسطینی در اردوگاه آوارگان "بریج" در مرکز غزه، هدف قرار گرفت که در نتیجه ی آن چهار شهروند از جمله سه کودک شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند ، همچنین در این حمله ددمنشانه، مدرسه "ابوحلو" که آوارگان همین اردوگاه را در خود جای داده است، مورد اصابت واقع شد اما تلفات جانی گزارش نشد.

اما در شمال غزه، نیز نیروهای دفاع مدنی، سحرگاه امروز، پیکر سه شهید و تعدادی مجروح را پس از آنکه هواپیماهای صهیونیست خانه خانواده "غباین" در محله "الدرج" در نزدیکی مسجد "السدره"در شرق شهر غزه هدف قرار دادند، از زیر وار بیرون کشیدند.

وزارت بهداشت فلسطین پیشتر اعلام کرد که نیروهای دشمن طی 24 ساعت گذشته 4 قتل عام انجام داده که 40 شهید و 150 مجروح برجای گذاشته است.

این وزارتخانه با اشاره به اینکه شماری از قربانیان این حملات وحشیانه "اسرائیل" همچنان زیر آوارند و آمبولانس‌ها قادر به رسیدگی به وضعیت آنها نیستند آخرین شمار شهدای غزه را در نتیجه تجاوزات مداوم صهیونیست‌ها به نوار غزه از هفتم مهرماه گذشته تاکنون 36479 شهید و 82777 اعلام کرد.

پربیننده ترین خبرها