دومین بار پس از یک هفته؛

تعلیق جلسه پارلمان فرانسه بدلیل برافراشتن پرچم فلسطین!

تعلیق جلسه پارلمان فرانسه بدلیل برافراشتن پرچم فلسطین!
سه شنبه 15 خرداد 1403 - 22:34

نشست وزیران پارلمان فرانسه امروز سه شنبه، به دلیل برافراشتن پرچم فلسطین توسط نماینده "حزب فرانسه‌ی سرافراز"، پس از حادثه مشابه در هفته گذشته، به حالت تعلیق در آمد.

العالم - اروپا

مجلس ملی فرانسه (مجلس دوم پارلمان) با حضور نمایندگان "حزب فرانسه‌ی سرافراز" با پوشیدن لباس‌هایی به رنگ پرچم فلسطین برای نشان دادن حمایت خود از مردم بی دفاع آن سرزمین اشغال شده، جلسه ای را برای طرح پرسش از دولت برگزار کرده بود.

در این جلسه، "راشل کیکی"، نماینده این حزب، پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورد تا با ساکنان غزه که ماه‌ها در معرض جنایات مداوم "اسرائیل" قرار گرفته‌اند، ابراز همبستگی کند.

این حرکت "کیکی" با تشویق نمایندگان مخالف دولت مواجه شد، در حالی که "یائل برون پیویه"، رئیس مجلس تصمیم به تعلیق جلسه گرفت.

شایان ذکرست پارلمان فرانسه هفته گذشته نیز "سباستین دلوگو" نماینده حزب مخالف "فرانسه سرفراز" را که در اقدامی مشابه امروزريا، پرچم فلسطین در جلسه مجلس ملی برافراشته بود، برای مدت 15 روز از حضور در پارلمان تعلیق کرد.

رژیم صهیونیستی "اسرائیل" همچنان به جنایات خود در غزه ادامه می دهد و قطعنامه شورای امنیت را که خواستار توقف فوری جنگ است، نادیده می گیرد و نسبت به حکم دیوان دادگستری لاهه مبنی بر توقف حمله به رفح و انجام اقدامات فوری برای جلوگیری از اقدامات "نسل کشی" و "بهبود وضعیت انسانی" در غزه بی اعتناست.

پربیننده ترین خبرها