تعلیق نماینده فرانسوی به خاطر حمایت از فلسطین

چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 11:53

یکی از نمایندگان پارلمان فرانسه به خاطر اعلام همبستگی با فلسطین و به اهتزاز درآوردن پرچم فلسطین در پارلمان به مدت 15 روز تعلیق شد.

العالم ـ اروپا

بنابر این گزارش، سباستین دیلوگو نماینده حزب "فرانسه تسلیم ناپذیر" روز سه شنبه هنگام پرسشی از دولت درباره وضعیت غزه پرچم فلسطین را در پارلمان این کشور به اهتزاز درآورد.

در حرکتی مشابه، برخی نمایندگان ایتالیایی نیز در جلسه پارلمان برای بررسی اوضاع خاورمیانه پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند.

در واکنش به تداوم جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، سخنگوی سازمان جهانی بهداشت بامداد امروز (چهارشنبه) هشدار داد که هیچ مکان امنی در باریکه غزه وجود ندارد که مردم فلسطین به آن پناه ببرند.

«مارگارت هریس» سخنگوی سازمان جهانی بهداشت در گفت وگو با شبکه «الجزیره» ، از این که رژیم صهیونیستی مراکز بهداشتی را هدف حملات قرار می‌دهد، اظهار شگفتی کرد و گفت: ما هنوز هم نمی‌دانیم چرا [اسرائیل] بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها را بمباران می‌کند.

در ادامه هشدار سازمان های بین المللی، سازمان عفو بین‌الملل نیز روز سه‌شنبه حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه رفح و شهادت و زخمی شدن‌ها ده‌ها فلسطینی در این حمله را «جنایت جنگی» خواند.

جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه درحالی امروز (چهارشنبه) وارد دویست وسی و ششمین روز خود شده است که تاکنون 36096 فلسطینی شهید و 81136 نفر نیز مجروح شده اند. نکته قابل تامل اینجا است که بیش از 25 هزار نفر از شهدا زن و کودک هستند.

پربیننده ترین خبرها