سفارت ایران در صنعا سالگرد رحلت امام را گرامی داشت

پنج‌شنبه 17 خرداد 1403 - 21:40

سفارت ایران در صنعا مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) را با حضور شخصیتهای سیاسی، اجتماعی و علمای یمن و نمایندگان گروههای مبارز فلسطینی برگزار کرد.

العالم فلسطین

احمد برکی نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یمن به خبرنگار العالم گفت: امام خمینی (ره) احیاگر روحیه انقلابی اسلامی در این زمان بود، او آمد تا بت های صهیونیسم و امپریالیسم آمریکا را در هم بشکند و انقلاب بزرگی را رهبری کرد که در داخل ایران، جمهوری اسلامی را بنا نهاد و در منطقه به یاری مستضعفان به ویژه فلسطینیان مظلوم و آرمان فلسطین شتافت.

عارف العامری سخنگوی احزاب ضد متجاوز به خبرنگار العالم گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط امام خمینی نه فقط ایران را زنده کرد بلکه باعث خیزش ملت ها و حکومتهای اسلامی شد و به همین دلیل امروز ما به قدرت تبدیل شده ایم و به عنوان محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و حامیانش یعنی آمریکا، انگلستان و قدرت های بزرگ استعماری ایستاده ایم.

محمد مفتاح مشاور شورای عالی سیاسی یمن به خبرنگار العالم گفت: ما به رهبران اعم از رهبران محور مقاومت و آزادگان جهان می گوییم که باید از عزم، عظمت و اراده امام برای موفقیت در عملکردمان و ایفای نقش در زمینه مقابله با ظلم و بی عدالتی الگوبرداری کنیم.

علی الدیلمی وزیر حقوق بشر یمن به خبرنگار العالم گفت: این مراسم هر سال ما را به یاد صدها موضوع تاریخی می اندازد به این دلیل که امام جایگاهی بسیار بالا و تاثیری عظیم داشت و جاودانه خواهد ماند.

پربیننده ترین خبرها