یحیی السنوار در ورزشگاه نلسون ماندلای الجزایر+عکس

یحیی السنوار در ورزشگاه نلسون ماندلای الجزایر+عکس
شنبه 19 خرداد 1403 - 21:59

پیراهن یکی از هواداران سبزپوش در حاشیه بازی الجزایر و گینه، بازی های مقدماتی برای جام جهانی فوتبال 2026، به شکل ویژه توجه ها را به خود جلب کرد، زیرا نامی ناشناخته در دنیای فوتبال بود.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش القدس العربی، این هوادار در اطراف ورزشگاه نلسون ماندلا در الجزیره، با پیراهن شماره 10 که در دنیای فوتبال نماد «بازی‌ساز» است، با عبارت «یحیی سنوار» رهبر مقاومت فلسطین در غزه و مهم ترین فرمانده مقاومت که رژیم اشغالگر صهیونیستی از زمان حملات 7 اکتبر به دنبال ترور وی است، ظاهر شد.

به نظر می رسید که این الجزایری با این اقدام می خواست پیام همبستگی با مقاومت فلسطین و یکی از برجسته ترین مردان آن را بفرستد که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت تا جایی که باعث شد بسیاری این مسابقه و باخت تیم الجزایر را فراموش کنند.

نجیب لحیمر، نویسنده و تحلیلگر سیاسی، درباره عکسی که به اشتراک گذاشته بود، گفت: «از ماندلا تا السنوار». "نمادهای مبارزه برای آزادی، قلبها را تسخیر می کند."

هواداران تیم ملی الجزایر در راستای حمایت از فلسطین، پرچم فلسطین را در سکوها با خود داشتند و طبق عادت خود در این مراسم شعارهایی در حمایت از فلسطین سر دادند.

هواداران فوتبال در الجزایر هر بار خلاقانه چه با برافراشتن تصاویر قهرمانان مقاومت و چه با سردادن آهنگ های جدید در تجلیل از شهدای فلسطین حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام می کنند.

هواداران تیم مولودیه الجزیره نوامبر ، با نشان دادن بزرگترین تصویر تبلیغاتی از ابوعبیده سخنگوی نظامی قسام و چهره برجسته مقاومت، و شعار معروف "فلسطین شهدا" فضای فوق العاده ای را در ورزشگاه ایجاد کردند تا وابستگی عاطفی خود را به موضوع اصلی فلسطین بیان کنند.

دقت رسم چهره‌ی ابوعبیده توسط مردم شگفت‌انگیز به نظر می‌رسید زیرا با همان نگاه‌های مطمئن شبیه همان چیزی که در صفحه تلویزیون ظاهر می شد خیره ‌شده بود ،با چفیه ای که صورتش را می پوشاند و لباس نظامی و دقت زیاد در کشیدن چشمانش که لحظات نفس گیری را در سکوهای ورزشگاه ایجاد کرده بود.

عکس "ابو عبیده" با رنگ های قرمز، سفید، سیاه و سبز، رنگ های پرچم فلسطین تزیین شده بود پایین آن بنر بزرگی برافراشته شده بود که روی آن نوشته شده بود: «مولودیه انقلابی، فدای تو ای سرزمین انقلابیون».

باشگاه مولودیه الجزایر قدیمی ترین و محبوب ترین باشگاه الجزایر است که سال 1921 در دوران استعمار فرانسه تأسیس شد و مدافع قوی هویت اسلامی الجزایر بود و نام آن به ولادت پیامبر نسبت داده شده است.

پربیننده ترین خبرها