بیانیه سخنگوی نظامی قسام در باره آزادسازی تعدادی از اسیران صهیونیست/ دشمن در جریان جنایت النصیرات شماری از اسرای خود را به قتل رساند 

بیانیه سخنگوی نظامی قسام در باره آزادسازی تعدادی از اسیران صهیونیست/  دشمن در جریان جنایت النصیرات شماری از اسرای خود را به قتل رساند 
شنبه 19 خرداد 1403 - 20:58

سخنگوی نظامی گردان‌های قسام اعلام کرد که اولین متضرر در حملات جنایتکارانه دشمین صهیونیستی به اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه اسرای خود دشمن بودند. 

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، ابوعبیده سخنگوی گردان‌هایط قسام شاخه نظامی حماس، روز شنبه در پیامی تلگرامی اعلام کرد آنچه دشمن صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه انجام داد یک جنایت جنگی ترکیبی و پیچیده است که اولین متضرر آن اسرای خود دشمن بودند.

ابوعبیده تاکید کرد که دشمن صهیونیستی از طریق ارتکاب جنایتی هولناک و وحشیانه توانست تعدادی از اسرای خود را آزاد کند اما همزمان برخی دیگر را نیز به قتل رساند.

وی گفت: این عملیات خطری بزرگ برای اسرای دشمن خواهد بود و اثراتی منفی بر شرایط اسارت آن‌ها و زندگی‌شان خواهد داشت.
ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز (شنبه) اعلام کرد که 4 اسیر اسرائیلی را در مرکز اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه آزاد کرده است.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش صهیونیستی، خاطرنشان کرد که این 4 اسیر نوعا ارگمانی، الموع مئیر، اندری کوزولوف و شلومی زیو نام دارند.

وی وضعیت سلامت این 4 اسیر را خوب اعلام کرده و گفته آن‌ها به بیمارستان تل هشومیر انتقال داده شدند.

بنابر این گزارش یک گروه از نظامیان ویژه رژیم صهیونیستی، هنگام ورود مخفیانه به اردوگاه النصیرات از سوی نیروهای مقاومت شناسایی شدند. نیروهای مقاومت نیز به مقابله با آنان پرداختند و پس از شناسایی آنها، ارتش رژیم صهیونیستی به صورت دیوانه وار اقدام به بمباران و موشکباران منطقه از طریق زمین، هوا و دریا کرد که به شهید و زخمی شدن شمار زیادی ازغیرنظامیان فلسطینی منجر شد.
افزایش شمار شهدای جنایت النصیرات به 210 نفر

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در باریکه غزه اعلام کرد شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران اسرائیلی در اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه تا این لحظه به 210 نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از 400 نفر است.

پربیننده ترین خبرها