افشای دروغ حمله به نیروهای حماس در بمباران مدرسه آنروا درالنصیرات غزه

شنبه 19 خرداد 1403 - 19:32

مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت غزه دروغ بودن ادعای ارتش صهیونیستی درباره اینکه در مدرسه آنروا در اردوگاه النصیرات نیروهای این جنبش را هدف قرار داده است، افشا کرد.

العالم – فلسطین

اسماعیل ثوابته مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت غزه، با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی برای منحرف کردن افکار عمومی اسامی اشخاصی را منتشر و ادعا کرده که رزمندگان حماس در این حمله کشته شده اند در حالی که برخی از آنها در اماکن دیگر شهید شده اند و 3 نفر زنده اند که یکی از آنها سالهاست در خارج از غزه زندگی می کند.

در این بیانیه آمده است: ارتش صهیونیستی مدعی است که در قتل عام اردوگاه آوارگان فلسطینی نصیرات در مرکز باریکه غزه، کودکان فلسطینی را نکشته است اما حماس فهرست اسامی کودکانی که در این جنایت شهید شده اند را منتشر کرده است.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: ارتش صهیونیستی عمداً غیرنظامیان و افراد آواره، به ویژه کودکان و زنان را هدف قرار داده و به شهادت می رساند، مدارس و مراکز اسکان وابسته به آنروا را هدف قرار می دهد که ده ها هزار آواره فلسطینی در آن ساکنند و تاکنون بیش از یکصد و پنجاه مدرسه آنروا را منهدم کرده است.

ثوابته دشمن صهیونیستی و آمریکا را مسئول جنایت علیه بشریت در فلسطین و غزه و نقض قوانین بین‌المللی دانست و از کشورهای جهان خواست این کشتار، نسل‌کشی و پاکسازی نژادی علیه مردم فلسطین در غزه را محکوم کنند.

سی ان ان اخیرا اعتراف کرد که ارتش صهیونیستی از مهمات آمریکایی برای بمباران مدرسه آنروا در اردوگاه نصیرات استفاده کرده است.

آنروا نیز ضمن تکذیب ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر حضور افراد مسلح در اردوگاه، این کشتار را تکان دهنده توصیف کرد.

پربیننده ترین خبرها