آزادی چند اسیر، نتوانست مانع تظاهرات صهیونیست ها علیه نتانیاهو شود+ ویدیو

يکشنبه 20 خرداد 1403 - 18:52

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی ده ها یهودی را که در تظاهرات تل آویو علیه کابینه بنیامین نتانیاهو شرکت کرده بودند، دستگیر کردند.

العالم – فلسطین

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالی،‌ به رغم بزرگ نمایی درباره آزادسازی 4 نفر از اسیران صهیونیستی نزد نیروهای مقاومت فلسطین درغزه که دیروز (شنبه) طی حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست و کشتار 274 فلسطینی در اردوگاه النصیرات مرکز باریکه غزه صورت گرفت، و توصیف آن به عنوان یک دستاورد بزرگ، اما این مساله مانع از برگزاری تظاهرات ده‌ها هزار صهیونیست علیه کابینه نتانیاهو نشد.

شب گذشته شرکت کنندگان در تظاهرات علیه نتانیاهو خواستار برکناری وی و کابینه اش شدند که باعث شرمساری آنها در جنگ نسل کشی غزه شده و انجام سریع مبادله اسرا را خواستار شدند.

ایاد الزعیم تحلیلگر سیاسی فلسطینی به خبرنگار العالم گفت: سیاستمداران اسرائیلی برای بزرگنمایی آزادی 4 اسیر اسرائیلی مبالغه می کنند، در حالی که آنان در غزه شکست خورده اند حتی اگر 100 اسیر اسرائیلی را آزاد کنند، چرا که جنگ غزه وارد هشتمین ماه شده اما دشمن چند جسد را به دست آورده و فقط 4 اسیر را زنده آزاد کرده است. لذا کابینه نتانیاهو می کوشد برای مهار خشم داخلی، آزادی 4 اسیر صهیونیست را بزرگنمایی کند اما به رغم آن تظاهرات در این رژیم ادامه خواهد یافت.

تل‌آویو، حیفا، هرتسلیا و قدس شاهد تظاهرات گسترده و تلاش تظاهرکنندگان برای حمله به وزارت جنگ، بستن خیابانهای اصلی و ایجاد حریق است تا کابینه نتانیاهو مجبور به تسریع در توافق مبادله اسرا و برگزاری انتخابات زودهنگام شود.

در این میان فراس یاغی متخصص در امور رژیم صهیونیستی گفت: این تظاهرات اهرم فشاری بر نتانیاهو خواهد بود که این فشار به مرور زمان افزایش خواهد یافت.

شرکت کنندگان در تظاهرات معتقدند که فقط در صورت خلاصی از نتانیاهو می توان از بحران سیاسی و امنیتی در این رژیم رهایی یابند.

پربیننده ترین خبرها