تنها راه آزادی اسیران صهیونیست مبادله اسرا است

يکشنبه 20 خرداد 1403 - 22:26

مقامات صهیونیستی عملیات دیروز (شنبه) ارتش این رژیم در اردوگاه نصیرات مرکز باریکه غزه را که به آزادی چهار اسیر صهیونیست منجر شد، عملیاتی عنوان کردند که نمی توان به تکرار آن در آینده امید داشت.

العالم – فلسطین

بنابر گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری فلسطین، روزنامه هاآرتص در این باره نوشت: عملیات اردوگاه آوارگان فلسطینی نصیرات در مرکز باریکه غزه، ما را از باتلاق غزه نجات نمی دهد.

روزنامه یدیعوت آحرنوت نیز با انتشار مطلبی خاطرنشان کرد: این عملیات باعث تغییر راهبردهای ما نمی شود.

بن کاسپیت روزنامه نگار صهیونیست، نتانیاهو را متهم کرد که فقط در مشکلات با شرکای خود مشورت می کند و در زمان خوشی آنان را شریک خود نمی داند.

یاییر لاپید رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو، اعضای این کابینه را دیوانه خواند.

انس ابوعرقوب کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی به خبرنگار العالم گفت: کارشناسان معتقدند که تنها راه مناسب برای آزادسازی نظامیان اسیر درنزد حماس و جهاد اسلامی در غزه، مبادله اسرا است.

وی افزود: عملیات نصیرات که دشمن صهیونیستی به آن می بالد از چند جهت قابل ارزیابی است، اول آن که ارتش صهیونیستی در عملیات و آزادسازی اسرای اسرائیلی تنها نبود بلکه سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلستان نیز در کنارش بودند. دوم آن که اجرای آن چندین هفته طول کشید و ممکن بود شکست بخورد، و این بدان معناست که نمی توان به تکرار آن در آینده امید داشت و مقاومت فلسطین تاکتیک هایش را در برخورد با اسرا تغییر خواهد داد، به همین دلیل است که اهالی تل آویو پس از اعلام خبر آزادی این اسرا مجددا تظاهرات کرده و از موضعشان عدول نکردند.

اشرف عکه نویسنده و تحلیلگر سیاسی نیز به خبرنگار العالم گفت: دشمن صهیونیستی کوشید این عملیات را معجزه آسا تلقین کند که یک هدف راهبردی عظیم را برای تل آویو محقق کرده است، اما خودش نیز می داند که این عملیات نمی تواند هیچ کمکی به نتانیاهو و رژیم صهیونیستی کند، لذا نتانیاهو کوشید آن را یک پیروزی جلوه دهد اما واقعیت آن است که نتایج آن به ضررش تمام شد.

پربیننده ترین خبرها