ارتش پاکستان از کشته شدن ۱۱ تروریست خبر داد

ارتش پاکستان از کشته شدن ۱۱ تروریست خبر داد
سه شنبه 22 خرداد 1403 - 17:31

ارتش پاکستان اعلام کرد که ۱۱ تروریست که در انفجار اخیر خودروی نظامیان این کشور در ایالت «خیبرپختونخوا» دست داشتند، در عملیات نیروهای امنیتی این کشور کشته شدند.

العالم - جهان اسلام

به گزارش تلویزیون ملی پاکستان، عملیات امروز ارتش این کشور یک اقدام انتقام جویانه علیه عناصری است که روز یکشنبه با بمب کار گذاشته شده در کنار جاده، خودروی نیروهای ارتش پاکستان را در منطقه لاکی ماروات هدف قرار دادند. در این انفجار تروریستی هفت نظامی از جمله یک افسر درجه دار کشته شدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان ساعاتی قبل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات مقابله جویانه نیروهای ارتش در منطقه «لاکی ماروات» واقع در ایالت «خیبرپختونخوا» به شناسایی محل اختفای تروریست های دخیل در انفجار روز یکشنبه منجر شد.

در این بیانیه آمده است: ۱۱ تروریست درپی درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان کشته و مخفیگاه های آنان نیز منهدم شد.

انفجار بمب روز یکشنبه (۲۰ خرداد) در ایالت خیبرپختونخوا که خودروی حامل نیروهای ارتش پاکستان را هدف قرار داد ، ۷ کشته برجای گذاشت.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌ آباد طی پیامی انفجار تروریستی را که به جان باختن تعدادی از نظامیان پاکستان منجر شد، محکوم کرد.

رضا امیری مقدم ضمن ابراز همدردی و تسلیت با مردم و دولت پاکستان گفت که جمهوری اسلامی ایران شهدای پاکستانی را همانند شهدای خود می داند.

پربیننده ترین خبرها