مقام صهیونیست: نشانی از پیروزی در رفح وجود ندارد

مقام صهیونیست: نشانی از پیروزی در رفح وجود ندارد
شنبه 26 خرداد 1403 - 01:25

فرمانده سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اعتراف کرد که نشانی از پیروزی در عملیات رفح وجود ندارد.

العالم - فلسطین اشغالی

یسرائیل زیف در مصاحبه با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، گفت: ما در آرزوی پیروزی، عمیقا در رفح غرق شده‌ایم اما شواهد نشان می‌دهد که در رفح پیروزی وجود ندارد.

فرمانده سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی همچنین، افزود: (سید) حسن نصرالله دبیرکل حزب الله عمق آتش‌باری خود را تا یک سوم یا حدود ۴۰ درصد اراضی (رژیم) اسرائیل افزایش داده است.

پیش تر رسانه‌های صهیونیست با اذعان به شکست رژیم اشغالگر در مقابل حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی، تأکید کردند که مقاومت اسلامی لبنان با هدف قراردادن سیستم‌های راداری و جاسوسی، باعث غیر فعال شدن سامانه‌های هشداردهنده ارتش اشغالگر شده‌اند.

یوآو کیش وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز بامداد پنجشنبه ضمن اعتراف به موفقیت عملیات‌های موشکی و پهپادی حزب‌الله در جبهه شمالی گفت که این ترس وجود دارد که در پی این حملات به شمال فلسطین اشغالی، سال تحصیلی آینده مختل شود.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها