لحظه به لحظه با 253 مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

لحظه به لحظه با 253 مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
شنبه 26 خرداد 1403 - 07:55

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) در دویست و پنچاه و سومین روز حملات مستمر این رژیم علیه فلسطینیان غزه و کرانه باختری، با بمباران چند خانه در شهر غزه 64 فلسطینی را شهید و یا زخمی کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

منابع فلسطینی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه)، در دویست و پنچاه و سومین روز حملات مستمر این رژیم علیه فلسطینیان غزه و کرانه باختری، چند خانه را در محله‌های شجاعیه و التفاح در شهر غزه بمباران کردند.

بر اثر این جنایت 14 فلسطینی شهید و بیش از 50 نفر هم مجروح شدند. شماری از شهدا و مجروحان کودک هستند.
در همین حال گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که پایگاه نظامی کیسوفیم در مجاورت باریکه غزه را هدف حمله موشکی قرار داده است.
به دنبال حمله نیروهای قسام آتش‌سوزی در پایگاه نظامی کیسوفیم رژیم صهیونیستی رخ داد.
از سوی دیگر منابع عبری زبان از آتش‌سوزی گسترده در منطقه برعام در شمال فلسطین اشغالی بر اثر حملات موشکی حزب الله و تلاش 4 تیم آتش‌نشانی برای مهار آتش خبر دادند.

آتش سوزی

گزارش لحظه به لحظه العالم از 253 مین روز حملات به غزه و کرانه باختری:

20:58 |‌ عید قربان درغزه، سایه سنگین جنگ، ادامه محاصره و گرانی+ فیلم

در حالیکه مسلمانان جهان در آستانه عید سعید قربان برای جشن گرفتن و قربانی کردن آماده می شوند، رژیم اشغالگر صهیونیستی با جلوگیری از ورود چارپایان به باریکه غزه، بر محاصره این منطقه همچنان تاکید دارد. (جزییات بیشتر)

19:30 |‌ تأیید هلاکت ۸ نظامی اسرائیلی در «رفح»

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه خبر داد که هشت نفر از نظامیان این رژیم در «رفح» به هلاکت رسیده‌اند.

شبکه خبری الجزیره به نقل از هاگاری گزارش داد که نظامیان صهیونیست در جریان انفجار یک نفربر در درگیری‌های رفح، کشته شده‌اند.

یکی از فرماندهانی که به هلاکت رسیده، جانشین فرمانده گردان (601) مهندسی از تیپ (401) ارتش رژیم اسرائیل است.

19:13 |‌ یورش نظامیان صهیونیست و تعدی شهرک‌نشینان به خانه‌ها و باغ‌های زیتون فلسطینیان

همزمان با یورش نیروهای ارتش اشغالگر به مناطقی در کرانه باختری فلسطین، شهرک‌نشینان صهیونیست نیز به خانه‌ها، زمین‌های زراعی و باغ‌های زیتون در "اریحا" و "بیت لحم" حمله‌ور شدند. (جزییات بیشتر)

18:53 |‌ رژیم صهیونیستی با ترور فرمانده حزب الله مرحله جدیدی از تشدید تنش ها را رقم زد

تحلیلگر لبنانی با اشاره به ترور ابوطالب از فرماندهان حزب الله از سوی رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم پس از شکست میدانی در برابر حزب الله، به تشدید حملات خود به لبنان روی آورده است. (جزییات بیشتر)

17:28 |‌ حمله پهپادی گسترده حزب‌الله به پایگاه «خربه ماعر» رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان با انبوهی از پهپادهای تهاجمی، پایگاه «خربه ماعر» مقر گردان توپخانه‌ تیپ غربی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد. (جزییات بیشتر)

17:19 |‌ شهادت رزمنده حماس در جنوب لبنان

گردان های قدس شاخه نظامی حماس اعلام کرد محمد زهیر جلبوط از اعضای گردان شهید علی الاسود شاخه سوریه، در زمان نبرد با دشمن صهیونیستی در جنوب لبنان به شهادت رسید.

15:41 |‌ پخش دعای یحیی سنوار از قلب مکه مکرمه در ایام مراسم حج توسط یکی از حجاج

فیلم

15:29 |‌ تازه‌ترین آمار شهدای غزه

وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد: آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه از 7 اکتبر به 37296 شهید و 85197 مجروح رسیده است.

رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته 3 مورد جنایت علیه مردم غزه مرتکب شده است که در آن، 30 نفر به شهادت رسیده و 95 نفر مجروح شده‌اند.

14:58 |‌ حقایق وحشتناک در باره کشتار کودکان غزه

دفتر اطلاع رسانی دولتی در باریکه غزه در گزارشی اعلام کرد که بیش از 15 هزار کودک در تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به این باریکه شهید شده‌اند. (جزییات بیشتر)

12:03 |‌ 8 نظامی صهیونیست در غزه در آتش سوختند

منابع عبری گزارش کردند که یک نفربر اسرائیلی در غزه با رفتن روی مین منفجر شده و تمام 8 سرنشین آن کشته شده‌اند.

برخی منابع هم از اصابت موشک ضدزره به این نفربر خبر داده‌اند؛ هنوز منابع رسمیِ ارتش صهیونیستی واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.

11:56 |‌ پیام مهم سخنگوی گردان‌های قسام خطاب به حجاج بیت‌الله الحرام

«ابوعبیده» سخنگوی گردان های القسام در پیامی به حجاج خانه خدا، گفت: از حجاج بیت‌الله الحرام می‌خواهیم که برای برادرانشان در غزه و فلسطین دعای ویژه‌ بکنند و در حین انجام مناسک حج، غزه و مردم صبور و مجاهدان آن را در این لحظات عظیم و پر خیر و برکت به یاد بیاورند.

در حالی که میهمانان خدا مشغول انجام فریضه حج هستند، ما به نیابت از امت بزرگ اسلام مشغول انجام فریضه جهاد علیه دشمنان خدا هستیم.

10:47 |‌ جنجال میان تل‌آویو و پاریس درباره جبهه لبنان

یک مقام فرانسوی گفت: از پیام‌های متناقض «اسرائیل» درباره تلاش‌های پاریس در زمینه میانجیگری برای مهار تشدید تشنها در مرزهای شمالی (مرزهای مشترک با لبنان) شگفت‌زده شده‌ایم.

(جزییات بیشتر)

10:04 |‌ بیانیه مقاومت اسلامی عراق در باره حمله پهپادی به بندر حیفا
مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به بندر حیفا، در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان عادی فلسطینی در باریکه غزه خبر داد.

(جزییات بیشتر)

07:58 |‌ تصویری از میزان ویرانی بیمارستان شفاء در شهر غزه پس از تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی و پیش از آن

07:47 |‌ لحظه به آتش کشیدن بیمارستان اندونزیایی در شمال غزه توسط نظامیان اشغالگر صهیونیست در جریان حمله اخیر

1

07:24 |‌ آنروا: 625 هزار کودک از آغاز جنگ در غزه از تحصیل محروم مانده‌اند

آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) بار دیگر اعلام کرد: تمام مدارس وابسته به این آژانس در باریکه غزه به دلیل جنگ بسته شده‌اند و بیش از 625 هزار دانش آموز از آغاز جنگ غزه از تحصیل محروم شده‌اند در حالی که 22 هزار معلم هم مشاغل‌شان را در بخش آموزشی از دست داده اند.

06:45 |‌ رسانه صهیونیستی: عملیات نظامی در رفح تا دو هفته دیگر پایان می‌یابد

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی مدعی شد که عملیات نظامی ارتش این رژیم در رفح تا دو هفته دیگر پایان می‌یابد. (جزئیات بیشتر)



(خبر تکمیل می شود)

پربیننده ترین خبرها