حماس: سران صهیونیست می‌دانند که قادر به حذف ما نیستند

حماس: سران صهیونیست می‌دانند که قادر به حذف ما نیستند
شنبه 2 تير 1403 - 00:05

عضو دفتر سیاسی حماس فلسطین تأکید کرد که سران رژیم صهیونیستی به این نتیجه قطعی رسیده‌اند که نمی‌توانند این جنبش را از بین ببرند و حماس در موضع پیروز قرار دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

«حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین امروز جمعه تأکید کرد که عملیاتهای مقاومت علیه ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و اظهارات فرماندهان این ارتش، نشانگر شکست آنان است.

بدران به شبکه خبری الجزیره گفت: سران اسرائیل به این نتیجه قطعی رسیده‌اند که نمی‌توان حماس را از بین ببرند. حماس در موضع پیروز قرار دارد و اسرائیل نخواهد توانست به اهداف سیاسی خود دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل از قحطی به عنوان سلاح استفاده می‌کند، گفت: استفاده از قحطی د رغزه، جنایت جنگی است. ما مایل به توقف جنگ هستیم، ولی نتانیاهو همه طرحها را به بازی می‌گیرد».

عضو دفتر سیاسی حماس همچنین تأکید کرد: «اسکله‌ای که آمریکا در غزه ایجاد کرد، از همان روز نخست، فقط بخشی از سیستم فریب بود.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس هم ساعتی پیش تأکید کرد که این جنبش همچنان بر سر تحقق مطالبات ملت فلسطین پایبند بوده و در این زمینه نرمشهایی نیز نشان داده است.

هنیه با اشاره به اینکه از آغاز مذاکرات، اسرائیل در پاسخ دادن به پیشنهاها، تعلل می‌کند، گفت: «راهبرد مذاکراتی اسرائیل، افزایش فشار بر حماس و سایر گروههای مقاومت است».

وی با بیان اینکه شورای امنیت باید قطعنامه‌های مربوط به توقف جنگ در غزه را اجرایی کند، خاطر نشان کرد، نیروهای مقاومت پس از گذشت 9 ماه، همچنان در حال مقاومت در همه محورهای جنگی نوار غزه هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها