گزارش العالم:

یورش اشغالگران به کرانه باختری بدنبال عملیات مقاومتی درقلقیلیه/ استفاده اشغالگران از جوان زخمی فلسطینی به عنوان سپر انسانی

شنبه 2 تير 1403 - 17:25

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به دنبال عملیات مقاومتی مسلحانه امروز (شنبه) که به کشته شدن یک شهرک نشین صهیونیست در شهر قلقیلیه منجر شد، به این شهر هجوم برد.

العالم فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در الخلیل واقع در کرانه باختری فلسطین روز شنبه گزارش داد: ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز به شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری فلسطین یورش برد. نیروهای این رژیم برای دستگیری عاملان عملیات مقاومتی و تیراندازی به یک شهرک نشین صهیونیست در خودرویش در مرکز شهر ، در سراسر محله های آن مستقر شدند.

بنابر این گزارش، نیروهای اشغالگر در پی کشته شدن یک شهرک نشین در شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری فلسطین ، با حمله به این شهر، نیروها و خودروهای زرهی خود را در چندین نقطه دراین شهر مستقر کردند.

به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای ارتش رژیم اشغالگر با هجوم به شهر قلقیلیه به رفتارهای غیر انسانی روی آوردند، یکی از مجروحان را در جلوی یک جیپ نظامی قرار داده و از او به عنوان سپر انسانی استفاده کردند.

بر اساس داده‌های وزارت بهداشت فلسطین، ارتش رژیم اشغالگر همزمان با جنگ ویرانگر غزه از 7 اکتبر، تهاجمات و عملیات خود را به کرانه باختری فلسطین نیز گسترش داده به طوری که تا کنون 552 فلسطینی از جمله 132 کودک را در این منطقه به شهادت رسانده و حدود 5200 شهروند دیگر را زخمی کرده است.

پربیننده ترین خبرها