"بااخلاق ترین" ارتش جهان را بشناسید!

شنبه 2 تير 1403 - 22:53

رژیم صهیونیستی که خود را دموکراتیک ترین رژیم در منطقه خاورمیانه و ارتش خود را نیز به رغم ارتکاب نسل کشی در غزه با اخلاق ترین ارتش جهان معرفی می کند، امروز (شنبه) رسوایی دیگری را در کرانه باختری فلسطین رقم زد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، ویدئوی وحشتناکی امروز (شنبه) در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل را نشان می داد که در جریان یورش به شهر جنین در شمال کرانه باختری فلسطین، با قرار دادن یک زخمی‌ فلسطینی بر روی کاپوت خودروی نظامی، از او به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

این ویدئو که در حال دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی است، خودروهای نظامی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی را در حال عبور از خیابانی در شهر جنین نشان می دهد که یک فلسطینی زخمی خون آلودبر روی کاپوت یکی از آنها قرار داده شده است.

خبرگزاری آناتولی به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که این حادثه در محله الجابریات شهر جنین پس از محاصره خانه یک فلسطینی رخ داد که نشان می دهد ارتش رژیم اشغالگر از این فلسطینی زخمی به عنوان سپر انسانی استفاده کرده تا بدون انفجار یا تیراندازی به نیروهایش از سوی گروه های مقاومت فلسطین آنجا را ترک کنند.

"عبدالله الزغاری" مدیر باشگاه اسیر فلسطین در این باره گفت: این حادثه نیز یکی از جنایت های روتین و روزانه اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین و به ویژه اسراست.

به دنبال یورش امروز ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین، جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد: آمبولانس این جمعیت «سه مجروح ناشی از حمله و یورش ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل به این شهر را از منطقه الجابریات در جنین» به بیمارستان منتقل کردند.

رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست هم چنان به موازات جنگ وحشیانه و ویرانگر در باریکه غزه ،به تشدید حملات تجاوزکارانه خود علیه فلسطینیان در شهرهای کرانه باختری اشغالی ادامه می دهند، که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون به شهادت بیش از 553 نفر منجر شده است.

در همین حال رژیم اشغالگر برای 260 مین روز متوالی به کشتارهای هولناک به عنوان بخشی از جنگ نسل کشی در باریکه غزه ، ادامه داده، خانه های مسکونی، تیم های پزشکی و خبرنگاران را همچنان هدف قرار می دهد.

پربیننده ترین خبرها