تلاش یک زن آمریکائی برای "غرق 2 کودک فلسطینی" درایالت تگزاس

تلاش یک زن آمریکائی برای
يکشنبه 3 تير 1403 - 19:31

منابع خبری از اقدام ناموفق یک زن 42 ساله آمریکایی در ایالت تگزاس برای غرق کردن دو کودک فلسطینی در استخر یک مجتمع آپارتمانی در این ایالت خبر دادند.

العالم - آمریکا

بنابر گزارش سی ان ان، این زن 42 ساله در تگزاس آمریکا، متهم به تلاش برای غرق کردن دو کودک فلسطینی در استخر مجتمع آپارتمانی در این ایالت شده است.

این زن 42 ساله "الیزابت وولف" نام دارد و ساکن منطقه "آیولِس" تگزاس است. وی به تلاش برای قتل درجه یک و ایراد جراحت به یکی از کودکان پس از تلاش برای غرق کردن آنها در استخر یک مجتمع آپارتمانی و نیز اظهارات نژادپرستانه نسبت به مادر فلسطینی آنها متهم شده است.

این مادر فلسطینی در ماه مه گذشته به بازرسان پلیس گفت که "وولف" در هنگام حضور او به همراه دو فرزندش در کنار استخر این مجتمع؛ ابتدا با توهین و توجیه اتهامات نژادپرستانه علیه او سعی کرده است پسر 6 ساله و دختر 3 ساله اش را غرق کند.

وی در تشریح بیشتر ماجرا توضیح داد که این زن آمریکائی از من پرسید که شما اهل کجائید وآیا این دو کودک که در استخر بازی می کنند فرزندان شما هستند یاخیر؟ پس از آن ناگهان به پسر 6 ساله ام حمله کرد و خواست که باکتک او را به سمت استخر بکشاند که البته پسرم از دست او توانست فرار کند و در حین فرار انگشت دستش نیز زخمی شد، در همین حین؛ وقتی من شتابان برای کمک به پسرم به سمتش رفتم این زن به دختر 3 ساله ام حمله ور شد و با فرو کردن سر او در زیر آب استخر می خواست که دخترم را خفه کند که باز البته من توانستم دخترم را نیز در حالی که به دلیل خوردن آب شدیدا به سرفه افتاده بود از زیر دستان این زن نجات دهم".

براساس این خبر هر دو کودک تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفتند و زن متهم "الیزابت وولف" از سوی پلیس بازداشت شده است.

این حادثه با توجه به ادامه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه رخ می دهد که از 7 اکتبر (15مهر ماه) تاکنون 37598 نفر شهید و 86032 نفر زخمی به جای گذاشته است.

پربیننده ترین خبرها