انهدام کامل خودروی زرهی ارتش اشغالگر به دست رزمندگان مقاومت در طولکرم+ ویدئو

سه شنبه 12 تير 1403 - 21:30

گردان طولکرم تصاویری از هدف قرار دادن زره‌پوش ارتش اشغالگر در اردوگاه نورشمس در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری رود اردن منتشر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم ، گردان طولکرم وابسته به گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی با انتشار ویدئویی از اقدام قهرمانانه رزمندگان مقاومت در هدف قرار دادن خودروی زرهی دشمن در اردوگاه نورشمس، اعلام کرد که این عملیات به هلاکت یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن یک افسر و تخریب این خودروی زرهی منجر شد.

این ویدئو نشان می‌دهد که یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و صهیونیست‌ها درحال انتقال نظامی مجروح و خارج‌کردن دیگر خودرهای زرهی خود از منطقه هستند.

منابع محلی فلسطینی تاکید کردند که نظامیان صهیونیست با خودرهای زرهی متعدد و دو بلدزور به طولکرم یورش بردند و این شهر را محاصره کرده و بلدوزرهای نظامی دشمن به تخریب زیرساخت‌های شهر اقدام کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به منازل و ساختمان‌های اطراف اردوگاه نورشمس حمله کردند و تک‌تیراندازهای آنها در پشت‌بام خانه‌ها مستقر شدند. هنگام عبور خودروهای دشمن از ورودی اردوگاه طولکرم، درگیری‌هایی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست رخ داد و صدای وقوع چند انفجار در منطقه نیز به گوش رسید.

پربیننده ترین خبرها