آیا رژیم صهیونیستی درصدد ترور سید حسن نصرالله است؟!

آیا رژیم صهیونیستی درصدد ترور سید حسن نصرالله است؟!
چهارشنبه 13 تير 1403 - 15:56

پایگاه خبری صهیونیستی "ایبوک" ادعا کرده است که دبیرکل حزب‌الله لبنان در پی دریافت هشداری از سوی وزارت اطلاعات ایران مبنی بر قصد رژیم صهیونیستی برای ترور ایشان، مکان خود را تغییر داده و پیشنهاد ایران برای سفر موقت به این کشور را به دلیل جنگ جاری در لبنان نپذیرفته است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

- ابتدا تلاش کردیم از ابتدا تا انتهای این خبر را با دروغ های مضحکش نادیده بگیریم، همانطور که اکثر سایت‌ها و پایگاه‌های خبری آن را نادیده گرفته‌اند، اما تصمیم گرفتیم کمی درباره آن تامل کنیم تا عمق ناامیدی و سرخوردگی "ارتش شکست‌ناپذیر" رژيم صهیونیستی را نشان بدهیم که وادارش کرده چنین دروغ‌های سخیفی بگوید تا بلکه روحیه نابود شده‌اش را کمی باز یابد و آبروی از دست رفته‌اش نزد شهرک‌نشینان را نیز بازگرداند؛ شهرک‌نشینانی که مسئولان‌شان آنها را به طولانی‌ترین جنگ تاریخ رژیم منحوس‌شان گرفتار کرده و این جنگ ضربه‌هایی به آنها وارد کرده که طی ۷۶ سال عمر این رژیم سابقه نداشته است.

- البته دروغ‌های صهیونیست‌ها به این خبر محدود نمی‌شود. روزنامه "یدیعوت احرونوت" ادعا کرده که موساد همیشه محل دقیق حضور "سید حسن نصرالله" را می‌داند، حتی اگر ایشان در محل سکونت خود نباشد و سید نصرالله نیز می‌داند که رژیم صهیونیستی امکان دسترسی به او را دارد اما از انجام این کار خودداری می‌کند.

- نیازی به ارائه مدرک نداریم تا دروغ بودن این ادعاهای شرم‌آور را ثابت کنیم. تنها کافی است یادآوری کنیم که تمامی جاسوسان، پهپادها، رادارها و جنگنده‌های صهیونیستی، آمریکایی و غربی ۹ ماه است که به صورت تمام‌وقت مشغول رصد همه چیز در غزه هستند ولی هنوز نتوانسته‌اند هیچ ردی از "یحیی السنوار" رهبر جنبش حماس و همرزمانش در این مساحت محدود پیدا کنند که ۱۷ سال است در محاصره به سر می‌برد، آن هم با شرایط کنونی که نیروهای صهیونیستی به همه مناطق آن هجوم برده و آنجا را با خاک یکسان کرده‌اند. حال با همه اینها می‌خواهند مکان حضور سید حسن نصرالله در لبنان را پید کنند؟!

-نبرد "طوفان الاقصی" دروغ بودن افسانه برتری سازمان اطلاعات صهیونیستی را برملا کرد و ثابت نمود که دشمن حتی نمی‌دانست مقاومت در فاصله چند متری مرز غزه چه کاری انجام می‌دهد.

-دشمن صهیونیستی حتی از تونل‌های غزه که رزمندگان مقاومت از آن خارج شدند، چیزی نمی‌دانست با اینکه دشمن بر روری زمین کنترل دقیقی داشت.

-دشمن به رغم سیطره‌اش بر زمین، آسمان و آب‌های غزه نتوانسته است محل دقیق اسرایش در غزه را مشخص کند.

-رژیم صهیونیستی به رغم توان نظامی و اطلاعاتی‌اش و پشتیبانی عظیم آمریکا و غرب، پس از پرواز "هدهد" حزب‌الله بر فراز مناطق وسیعی از فلسطین اشغالی و تهیه تصاویر بسیار دقیق، ضربه بسیار سختی خورده است. این تصاویر حتی شامل اتاق‌های خواب نتانیاهو و بقیه ژنرال‌ها و وزرای او است که حزب‌الله به خاطر احترام به حریم خصوصی افراد آن را به نمایش نمی‌‌گذارد. رژیم صهیونیستی و آمریکا نتوانستند این پهپاد را شناسایی و رصد کنند که شکست دیگری برای سرویس‌های اطلاعاتی‌شان بود لذا رژیم تصمیم گرفت از روش گوبلز استفاده کند یعنی آنقدر دروغ را بزرگ بگو تا همه آن را باور کنند، لذا از تلاش برای ترور نصرالله خبر داد تا به این ترتیب بر شکست اطلاعاتی و نظامی‌اش سرپوش بگذارد.

-در نهایت به نتانیاهو و گروهش می‌گوییم: شما مردان خدا را تهدید می‌کنید، ای صهیونیست‌های ترسو! در حالی‌که مرگ برای مردان خدا یا همان شهادت نوعی عزت برای آنان است، مردان خدا مانند پسرت "یائیر" نیستند که از جنگ قرار کرده و در سواحل میامی در آمریکا خوشگذرانی می‌کند در حالی‌که نصرالله، فرزندش "هادی" را در نبرد برای دفاع از لبنان و لبنانی‌ها از هر طایفه و نژاد فدا کرد.

پربیننده ترین خبرها