103 تظاهرات در 40 شهر مراکش در 39مین جمعه طوفان الاقصی

103 تظاهرات در 40 شهر مراکش در 39مین جمعه طوفان الاقصی
شنبه 16 تير 1403 - 10:23

شهروندان کشور مراکش با برپایی تظاهرات ضد صهیونیستی در 39مین جمعه طوفان الاقصی با شعار "تحریم.. حمایت و یاری " برحمایت خود از ملت فلسطین تاکید کردند.

العالم - مراکش

بنابر این گزارش، شهروندان کشور مراکش روز گذشته در 39مین جمعه طوفان الاقصی با برپایی 103 تظاهرات ضد صهیونیستی در 40 شهر این کشور با شعار "تحریم.. حمایت و یاری "، برحمایت خود از ملت فلسطین تا توقف حملات جنایتکارانه نظامیان صهیونیستی به باریکه غزه تاکید کردند.

این تظاهرات در 40 شهر از جمله طنجه، تطوان و بنی ملال (شمال) جرسیف (شرق) دارالبیضاء، الجدیده و آسفی (غرب) تارودانت (مرکز) پس از برگزاری نماز جمعه برپا شد.

هیئت مراکش برای یاری امت در بیانیه خود تاکید کرد: مردم مراکش سکوت رسمی مجامع بین‌المللی و دولت‌های عربی در قبال کشتار وحشیانه ملت فلسطین به دست رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و این در حالی است این جنایت در مقابل چشم جهانیان رخ می دهد.

شهروندان در این تظاهرات بر تداوم اعتراضات ضد صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع خود از جمله تاسیس دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف تاکید کردند.

از زمانی که ارتش رژیم صهیونیستی جنگ نسل کشی غزه را آغاز کرده است، مردم مراکش هر هفته در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات ضد صهیونیستی برپا می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها