حماس: ادعای ارتش اشغالگر درباره مدرسه الجاعونی دروغ محض است

حماس: ادعای ارتش اشغالگر درباره مدرسه الجاعونی دروغ محض است
يکشنبه 17 تير 1403 - 03:09

جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای گفت که ادعای ارتش اشغالگر اسرائیل در خصوص حضور نیروهای مقاومت در مدرسه «الجاعونی» دروغ و فریب افکار عمومی است.

العالم - فلسطین اشغالی

در پی جنایت جدید ارتش اسرائیل در مدرسه «الجاعونی» در اردوگاه النصیرات که 15 شهید و دهها زخمی به دنبال داشت؛ جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای گفت که ارتش اشغالگر به دنبال فریب افکار عمومی در خصوص جنایات خود است.

در بیانیه حماس آمده است: «بمباران وحشیانه ارتش تروریستی اشغالگر در مدرسه الجاعونی وابسته به آژانش آنروا که هزاران پناهنده را در خود جای داده، یک جنایت جدید از سوی دشمن جنایتکار است».

حماس گفت که عمده ساکنان این مدرسه زنان و کودکان و سالمندان هستند و بمباران این مدرسه در ادامه نسل‌کشی علیه ساکنان غزه و نقض تمامی ارزش‌ها و قوانین بین‌المللی است.

ارتش رژیم اشغالگر در توجیه این حمله وحشیانه که ده‌ها آواره فلسطینی طی آن به شهادت رسیده و زخمی شدند، مدعی شده بود: «ما عناصر مسلحی را رصد کردیم که در داخل این مدرسه در حال فعالیت بودند».

جنبش حماس در بیانیه‌ خود گفت که ادعای ارتش اشغالگر اسرائیل درباره حضور نیروهای مقاومت در مدرسه «الجاعونی» در اردوگاه النصیرات دروغ محض است و این ادعای ارتش اشغالگر در راستای فریب افکار عمومی و توجیه‌تراشی برای جنایات خود است.

پربیننده ترین خبرها