زنده ماندن معجزه‌آسای خبرنگار العالم از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به الزوایده + فیلم

پنج‌شنبه 28 تير 1403 - 13:40

به گزارش خبرنگار العالم، از صبح امروز حملات شدید اشغالگران به چندین منطقه در استان دیرالبلح از جمله منطقه الزوایده 8 شهید بر جای گذاشت که بیشتر آنها زن و کودک بودند.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد البلبیسی خبرنگار العالم در دیرالبلح در گفت‌وگوی زنده گزارش داد که حمله صبح امروز به خانه‌ای متعلق به خانواده طهراوی منجر به شهادت سه شهروند فلسطینی شد و جستجوی مفقودین در زیر آوار این خانه همچنان ادامه دارد.

البلبیسی توضیح داد که شدیدترین حمله امروز، خانه ابورکاب در منطقه الزوایده را هدف قرار داد.

وی افزود: «وقتی این خانه هدف قرار گرفت من و خانواده‌ام در کنار آن بودیم و نه تنها به عنوان خبرنگار بلکه به عنوان شاهد عینی این گزارش را ارسال می‌کنم. ابتدا در چند قدمی ما انفجار رخ داد و صدایی مهیب شنیدیم. تنها چند لحظه فریاد کمک‌خواستن افرادی که ساختمان بر سر آنها فروریخت را شنیدیم اما بلافاصله صداها قطع شد و همگی به شهادت رسیدند. ما تنها توانستیم پیکر ۸ شهید را از زیر آوار بیرون آوریم که بیشتر آنها زن و کودک بودند. پیکر مفقودان حادثه همچنان زیر آوار است.»

خبرنگار العالم که به طور معجزه‌آسا از این حمله جان سالم به در برده است، خاطرنشان کرد: منطقه مرکزی پیوسته هدف حملات رژیم صهیونیستی است و بیشترین بمباران در مناطق بریج، دیرالبلح، الزوایده و النصیرات صورت گرفت.

وی در پایان گفت که ارتش اشغالگر حملات توپخانه‌ای خود را به مناطق شمالی اردوگاه النصیرات از جمله مناطق الزهراء و المغراقه تشدید کرده است.

پربیننده ترین خبرها