بسته تحریمی جدید دوستان علیه صهیونیست‌ها.. روزنامه عبری: دردناک‌تر از قبل خواهد بود

بسته تحریمی جدید دوستان علیه صهیونیست‌ها.. روزنامه عبری: دردناک‌تر از قبل خواهد بود
چهارشنبه 3 مرداد 1403 - 08:22

مقامات صهیونیست احتمال می‌دهند که کشورهای دوست این رژیم طی روزهای آتی تحریم‌هایی را علیه افراد و سازمان‌های مرتبط با شهرک‌سازی اعمال کنند.

العالم- فلسطین اشغالی

روزنامه عبری "هاآرتص" نوشت:‌ به دنبال رای دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه، که تأکید کرد حضور رژیم اسرائیل در کرانه باختری مغایر با قوانین بین‌المللی است و این اشغالگری باید در سریع‌ترین زمان پایان یابد، تحریم‌ها علیه تل‌آویو تشدید شد.

مقامات ارشد رژیم صهیونیستی احتمال دادند که تمام کشورهایی که تاکنون تحریم‌های مرتبط با شهرک‌سازی را اعمال کرده‌‌اند از جمله ایالات متحده، انگلیس، اتحادیه اروپا، کانادا و فرانسه، به‌زودی بسته جدیدی از تحریم‌ها را اعلام می‌کنند.

کشورهای دیگری نیز که تاکنون هیچ تحریمی اعمال نکرده‌اند نیز به آنها ملحق خواهند شد.

مقامات رژیم تل‌آویو اقدامات و اظهارات وزیر تندروی دارایی "بزالل اسموتریچ" که برای الحاق بخش‌هایی در کرانه باختری به رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند از عوامل اصلی تحریم‌های جدید می‌دانند.

روزنامه هاآرتص به نقل از یک مقام اسرائیلی نوشت که "تمام کشورهایی که در این زمینه کار کردند اکنون در حال برنامه‌ریزی برای اتخاذ گام‌های دیگری هستند و دور بعدی تحریم‌ها دردناک‌تر از تحریم‌های قبلی است".

این روزنامه چاپ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه دولت "جو بایدن" اعلام کرده که در حال بررسی امکان اعمال تحریم‌ها علیه اسموتریچ وزیر تندروی دارایی و "ایتامار بن گویر" وزیر افراطی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی است، یادآور شد که اگر چنین اقدامی صورت بگیرد در نوع خود بی‌سابقه خواهد بود و نشان‌دهنده سطح جدیدی از فشارهای آمریکا علیه گروه‌ها و شخصیت‌های راست‌افراطی در تل‌آویو است.

پربیننده ترین خبرها