فعال رسانه‌ای:‌ رئیس‌جمهور به دنبال به‌کارگیری افرادی توانمند در کابینه خود است

فعال رسانه‌ای:‌ رئیس‌جمهور به دنبال به‌کارگیری افرادی توانمند در کابینه خود است
يکشنبه 7 مرداد 1403 - 10:45

حسام عسگری با اشاره به اینکه اصلاحات اقتصادی به سود مردم از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور منتخب است، گفت: پزشکیان با مشارکت گروه‌های مختلف سیاسی به دنبال انتخاب وزرای قوی برای کابینه خود است.

العالم - ایران / سیاسی

حسام عسگری، فعال رسانه‌ای و عضو ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور منتخب با حضور در شبکه العالم با بیان اینکه از امروز «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور قانونی جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مراسم تنفیذ امری معمول است اما این بار در شرایط حادثه دردناک برای شهید ابراهیم رئیسی این مراسم برگزار شد.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری ایران طی 50 روز پس از شهادت سید ابراهیم رئیسی با مشارکت 50 درصدی مردم ایران برگزار شد، امروز مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور منتخب و روز سه‌شنبه مراسم تحلیف ایشان در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

عضو ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور منتخب افزود: در مراسم امروز خانواده شهدا، مقامات ایرانی و مهمانان خارجی حضور داشتند.

عسگری با بیان اینکه پزشکیان در جریان تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کرد که برنامه های ایشان تابع سیاست جمهوری اسلامی و زیر نظر مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد، رئیس‌جمهور با مشارکت همه اقشار جامعه به دنبال به‌کارگیری افرادی توانمند در کابینه خود است.

وی افزود: صحبت های امروز رهبری و رییس جمهور منتخب نشان داد دوران شکاف دولت و ملت در حال پر شدن است، شکافی که در طول تاریخ، از مشروطه تا کنون وجود داشته و صدمات زیادی نیز به کشور متحمل کرده است.

این فعال رسانه‌ای تاکید کرد که آقای پزشکیان ترمیم این رابطه (واگرایی دولت و ملت) را در اولویت برنامه های خود قرار دادند، حضورهای مردمی ایشان در هییات مذهبی و ... با همین منظور انجام می شد و می شود، تایید رهبری هم نشان داد ایشان موفق بودند

وی با بیان اینکه پزشکیان اعلام کرد با حمایت مردم و بدون توجه به اختلافات می توان مشکلات کشور را رفع کرد، تصریح کرد: به‌کارگیری تیم اقتصادی قوی برای بهبود شرایط اقتصادی و کاهش تورم از جمله برنامه‌‌های اصلی نهمین رئیس‌جمهور است.

پربیننده ترین خبرها