اظهارات غافلگیرکننده "رهبر چچن" اروپا را تکان داد!

اظهارات غافلگیرکننده
يکشنبه 14 مرداد 1403 - 22:39

رئیس جمهور منطقه خودمختار "چچن" روسیه، روز یکشنبه تاکید کرد که کشورهای اروپایی تمام تلاش خود را برای نابودی روسیه از طریق اوکراین انجام می دهند و صد البته که در این امر موفق نخواهد شد.

العالم - اروپا

رمضان قدیروف،رئیس جمهور منطقه خودمختار "چچن" روسیه، در گفتگو با کانال روسیه "1" گفت: "ما شاهد آنیم که غرب و اروپا تمام تلاش خود را می کنند تا روسیه را از طریق اوکراین نابود کنند آنان هرگز موفق نمی شوند...در هیچ چیزی موفق نخواهند شد... ما هرگز در مقابل این شیاطین و تسلط آنان بر ما سر خم نکرده و زانو نخواهیم زد".

قدیروف خاطرنشان کرد "این ولادیمیر زلینسکی، رهبر رژیم "کی اف" است که باید زانو زده و از مردم اوکراین و روسیه طلب بخشش کند".

او گفت: "زلینسکی مرد نیست و شایستگی مرگ جوانمردانه را ندارد . او از یک طرف باید در آینه به خود بنگرد و از طرف دیگر به مردم کوچه و خیابان نگاه کند که برایشان تا حال چه کرده جز تک تک آنان را در جوخه های مرگ به کشتن می دهد و با این حال مقامات اروپای غربی هم به حرفهای او گوش می دهند."

وی افزود: به اعتقاد من او اکنون باید زانو بزند و ابتدا از مردم اوکراین و سپس از روسیه طلب بخشش کند... او اکنون دیگر هیچ است، رئیس جمهور نیست و موقعیتی ومقامی ندارد. "

بنا بر روال مشخص ، اگر چه دوره ریاست جمهوری زلینسکی در 20 ماه مه به پایان رسیده و انتخابات ریاست جمهوری اوکراین در سال 2024 به بهانه حکومت نظامی و بسیج عمومی لغو گردیده است ، اما زلینسکی می گوید "اکنون زمان مناسبی برای انتخابات نیست".

پیشتر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرده بود که موضوع مشروعیت زلینسکی پس از پایان دوره ریاست جمهوری او باید توسط خود نظام سیاسی و حقوقی اوکراین پاسخ داد و تعیین شود".

پربیننده ترین خبرها