حماس از پایان رایزنی ها برای انتخاب رهبر جدید این جنبش در آینده نزدیک خبر داد

حماس از پایان رایزنی ها برای انتخاب رهبر جدید این جنبش در آینده نزدیک خبر داد
دوشنبه 15 مرداد 1403 - 11:42

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: طی روزهای آینده رایزنی‌ها برای انتخاب جانشین شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش که بامداد چهارشنبه (10 مرداد ماه) ترور شد، به پایان خواهد رسید.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «خلیل الحیه» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) افزود: نگران حماس نباشید، ما رهبری را از دست دادیم اما این جنبش از طریق نهادها و موسساتی مدیریت می‌شود، بنابراین با شهادت رهبر جنبش خلائی ایجاد نخواهد شد.

الحیه افزود: ما به یاری خداوند دارای یک رهبری متحد و یکپارچه هستیم، نشست‌های خود را برگزار کرده و کارهای خود را در نهایت مسئولیت‌پذیری انجام می‌دهیم و ظرف روزهای آینده رایزنی‌های خود را برای انتخاب رئیس جدید دفتر سیاسی به پایان می‌رسانیم و رهبر جدید راه شهید اسماعیل هنیه و شهید شیخ احمد یاسین بنیانگذار جنبش و دیگر شهدای ملت را ادامه خواهد داد.

وی شهید هنیه را رهبری الهام بخش و وفادار به اصول و مبانی امت اسلامی و ملت فلسطین توصیف کرد و افزود: اگر عملیات طوفان الاقصی عزم و اراده امت اسلامی برای مبارزه با دشمن را تقویت کرد، شهادت شهید اسماعیل هنیه نیز روح جدیدی در کالبد ملت و مقاومت دمید.

الحیه افزود: نه مرگ ما را تسلیم می کند و نه دادن خون، اراده ما را می شکند و اراده ما با شهادت یک یا چند فرمانده و رهبر درهم نخواهد شکست.

وی گفت: با امت اسلامی عهد می بندیم که تا رسیدن به اهدافمان راه شهید هنیه را که همان مسیر مبارزه و جهاد و مقاومت است، ادامه دهیم.

پربیننده ترین خبرها