حجم ویرانی‌ها در محل جنایت مدرسه "التابعین" از دریچه دوربین العالم

شنبه 20 مرداد 1403 - 17:54

دوربین تلویزیون العالم حجم ویرانی‌ها و تلفات جنایت امروز رژیم اشغالگر در مدرسه پناهندگان در قلب شهر غزه را پوشش داده است.

العالم- فلسطین اشغالی

در صحنه‌ای هولناک، که ابعاد فاجعه انسانی در باریکه غزه را به تصویر می‌کشد رژیم اشغالگر، بامداد امروز پناهگاه آوارگان در مرکز شهر غزه را بمباران کرد که طی آن، ده‌ها غیرنظامی شهید و مجروح شدند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد تصاویری، که از محل جنایت گردآوری شده، اجساد سوخته و تکه‌تکه شده بر اثر بمباران موشکی را نشان می‌دهد. این کشتار در مدرسه التابعین اتفاق افتاد که در آن شمار زیادی از آوارگان پناه گرفته بودند ولی گویا قرار نیست این غیرنظامیان که در نتیجه حملات جنگنده‌های رژیم اشغالگر از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند، در جایی اسکان گزینند.

یکی از فلسطینیان حاضر در محل جنایت، به خبرنگار العالم گفت: ۱۵۰ غیرنظامی در جریان این حمله شهید شدند. رژیم اشغالگر با مبارزان حماس نمی‌جنگد بلکه با غیرنظامیان بی‌دفاع می‌جنگد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد:‌ این مدرسه ده‌ها خانوار پناهجوی فلسطین را در خود پناه داده بود که از موشک‌های رژیم صهیونیستی فرار کرده بودند ولی جنگنده‌ها آنها را تعقیب کرده و با موشک‌باران این مدرسه، ده‌ها نفر از آنها را به خاک و خون کشیدند. این حجم از قتل‌عام در شمال باریکه غزه و در سرتاسر این باریکه اولین جنایت در نوع نبود.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد:‌ ارتش اشغالگر اخیرا موج حملات به مدارس و مراکز سرپناه آوارگان فلسطینی را تشدید کرده و با این اقدام حامل این پیام به جامعه جهانی است که به قوانین بشردوستانه یا هر چیز دیگری احترام نمی‌گذارد.

واقعا این همه کودکان، زنان و سالمندانی، که هنگام اقامه نماز صبح در نتیجه حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قربانی شدند، چه گناهی داشتند؟

پربیننده ترین خبرها